YES! som jag har fuskat i natt! Jag har sovit på riktigt. Vaknat och kissat 2ggr och somnat om igen. vaknade kl...tror inte det är sant... 8.50!
Kan dock tillägga att gårdagen var håård och jag var så slut i kroppen att jag kunde ha däckat stående, så det är kanske inte så konstigt! :)
Dohgon skrev 2010-12-09 20:49:24 följande:
Alvöra: Nja inte charlottenberg, årjäng bor jag i så är inte så långt ifrån charlottenberg dock.
Jag har fått besked om att lugna ner sammandragningarna då jag ännu bara är i 32+4 idag s¨därför jag fått bricanyl. Har haft sammandragningar och förvärkar sen v 22+ och de är ivriga att komma ut och tappen är påverkad.
Riktigt mysigt att se dem igen var det, ser ju inte så mycket nu mer men ser lite iaf =) Och inte allt för länge kvar tills de kommer till världen nu.
Årjäng, jojomen ;) Har varit på ÖB där engång haha :) ..en bit från skåne, men pappa är från norge och han hade några vänner där, så vi stannade alltid på vägen och fikade innan vi körde över gränsen. Kommer dock inte ihåg helt hur där ser ut. Nog 15år sen sist, men där var iaf alltid snö när vi var där :)
Kan du själv känna av att tappen är påverkad? Hoppas dom beslutar sig för att bli kvar inne i varmen ett tag till iaf :)
Jag tänker lite på alla er som tar
panodil osv.. I danmark så är det a BIG NO NO!.. man har ju kommit på att det är hormonförändrande, speciellt för små pojkar i magen och deras könsutveckling.. :(
Det är ny dansk forskning och stor tomult bland läkare och barnmorskor, då det är det enda man har kunnat rekomendera till en gravid fram till nu. Det kan va så att det inte har kommit till sverige än, men ta det lugnt med knaprandet!