Tussebus: Fyfaan det låter faninte kul! Revbensinflammation?? Hur lyckas man få det?...
Dohgon skrev 2010-12-06 21:22:11 följande:
Aha då är vi nära varandra i veckorna =) skönt att höra att det inte är onormalt att få foglossning så tidigt. kände också liv runt de veckorna =)
Ryggen är helt färdig men är snart färdigbakat tror jag. Ska på TUL på torsdag och får beräknad vikt på dem igen. ska höra då vad de tror att de kommer väga när de föds, dvs om de kommer v 40+0. senaste TUL vi var på så låg de precis på kurvan för ett barn, men runt vecka 30 så brukar tvillingar växa lite mindre just för att det inte får plats.
Jodå jag är go o rund =) Ser ut som någon som gått någon vecka över tiden tror jag =p
Det va de jag tänkte. Har inte hört om någon som burit tvillingar som har gå över tiden iaf ;)
Jag har en vän som fick foglossning redan i vecka 12! hon är i 20e nu och har massa problem redan. Stackarn..
ACD: Bor i aalborg, danmark, men kommer från skaune ja me :) ...å välkommen till klagohörnan ;D
Dagens klagan: Jävla element! Varför låter det helt plötsligt som om grannen står och hamrar på det när vi precis har luftat dom? Jaja.. jag har iaf sovit liite mer i natt, och gick först upp halv 8 :)
Nu bär det ut i solen och snön!