Kronprinsessan GRAVID!!!
va roligt, grattis!!
tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu? ![]()
jag tror att det blir en pojke.
va roligt, grattis!!
tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu? ![]()
jag tror att det blir en pojke.
Det vore väl mer konstigt om hon inte är gravid så lång tid efter bröllopet. Hon såg rätt svullen ut också.
Men gud är det en sån stor sak? Hon är en kvinna som är (eventuellt) gravid! Det är ju kul för dom men vadå är det så konstigt egentligen? Enda skillnaden är att hon är kronprinsessa. Annars är hon ju människa som alla andra.
Jaha, en till bidragstagare. Jippi.
Lite synd om hon e gravid innan för ett par veckor sen stod det på aftonbladet att hon skulle ha bf 17 oktober. Då e min son född så hade varit mycket roligare och då kan hon omöjligt vara gravid nu, först i januari och runt den 23 ha äl.
Men som sagt det är spekulationen, förväntingar som gör att folk kan tro att hon är gravid. Det är möjligt att hon fortfarande försöker och eftersom man inte ska dricka i början helst så kanske hon avstod då det fanns en risk. Typ mens ett par dagar senare eller så.
Hoppas på en liten flicka
Vart har hon bekräftat att hon är på smällen?
Hon kanske bara hade en mensmage hon ville dölja? Men visst... är hon gravid så grattis och lycka till...
Kan vara en mensmage med, usch jag hade aldrig klarat att vara en känd person, jag hade vart gravid hela tiden då haha min mage svullnar ofta upp och de ser ut som jag är gravid i tidig vecka. Om hon nu är gravid så hoppas jag att hon får lite mer lugn & ro och kan få berätta de när hon själv vill.