• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • Clotilda

Jag kan garantera att när kronprinsessan är gravid och har bekräftat det så kommer det inte finnas några tvivel om hurvida det stått i någon tidning eller inte. Vi kommer inte kunna slå på tv, radio eller dator utan att få veta det. Så ta det kallt!

• vampyria2

Tycker att det är vidrigt hur pressen har slagit upp det hela, det här är en tjej som tidigare har lidit av anorexia tänk om hon inte är gravid vilken skada kan inte det göra henne Skrikandes

• Ginny

Det hade varit roligare att läsa om hur kronprinsessan och prins Daniel gick ut med graviditeten - när de själva anser att det är dags - än att läsa Expressens vräkiga löpsedel.
    Ingen annan skulle väl vilja att det satt lappar över hela ens arbetsplats om att man ska ha barn, innan man själv har hunnit berätta det för fler än de närmaste?

• puss
    Ellaria skrev 2010-12-12 01:52:49 följande:
    Fil innehåller också alkohol, avstod du från det också Här och Nu?
    Plutteli skrev 2010-12-12 01:55:50 följande:
    Sa din BM åt dig att låta bli Julmust, Juice och fil under graviditeten också?
    fy så dumt.
    det är tammefan roligt nästan jämt
  • Bei Bei
    bakeacake skrev 2010-12-11 17:20:17 följande:
    Fast, jag kollade ju på heeeela nobelfesten och hon drack ingen alkohol på heeeeela kvällen! Så nånting måste det vara, för hon dricker alltid vin till maten annars när man ser henne på Oficiella tillställningar...
    Hon kanske skulle köra hem sedan, svårt att få tag i en taxi efter nobelfesten.
  • Laire

Såklart klänningen är skuren för att passa en graviditet - det där är ju inte en klänning hon köpte förra veckan! Säg att den beställdes för sex månader-ett år sedan, då var chansen rätt stor för en graviditet nu. Sedan om hon är det eller inte kan man ju bara spekulera i, men jag tror definitivt att den är skuren för att passa en gravid Victoria så att hon inte skulle behövt byta klänning för att den skulle vara för åtsittande.

Så kan man alltid hitta magar i olika vinklar, vem kan glömma Madeleines gravidmage? 

Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.
  • blåbenet
    delirium skrev 2010-12-12 03:14:53 följande:
    ÄR hon gravid eller är detta spekulationer? 
    Det är bara spekulationer...
  • Jempa10
    auo skrev 2010-12-11 17:37:07 följande:
    det är bara påhittat ..  tror inte hon är med barn än ..  hon är inte 17 längre att det går så snabbt .. 
    Men fort kan det gå i alla fall, jag är 37 och blev gravid på ett par månader när vi började försöka.

Sen förstår jag inte hur folk orkar sitta och analysera om hon dricker eller inte, om hon är gravid eller inte.... dom kanske vill bli gravida och att hon bara därför låter bli vin och dyligt. Jättekul om hon blir gravid någongång, men lite privatliv kan hon väl få ha hon också.... Lär väl märkas förr eller senare om hon blir gravid! Skrattande
  • Reglementet

Hon är stressad och käkar benso.

*Kommersiellt budskap*
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!