Kronprinsessan GRAVID!!!
va roligt, grattis!!
tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu? ![]()
jag tror att det blir en pojke.
va roligt, grattis!!
tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu? ![]()
jag tror att det blir en pojke.
Det är väl jättekul för kronprinsessan om hon är gravid och hoppas att det blir en frisk bebis och sen om hon är över trettio, det är många som är det idag och jag tycker bara det är kul för henne att hon får uppleva det underbara i att bli mamma.
Jag födde vår dotter i början av februari och inte förräns i oktober såg folk att jag var gravid och det syntes rejält på slutet, kunde inte ens ha mammakläder, ändå vägde vår dotter 3,5 kilo. Så det behöver inte synas så mycket på alla. Grattis Viktoria säger jag.
Jag skulle tycka det vore roligt om hon fick ett barn med handikapp (såsom Down Syndrom eller liknande). Jag vet inte varför egentligen, bara något jag tänkt på. Viktoria och Daniel med sin lilla DS-dotter (eller son)
Och NEJ, det är inte menat som något "jag hoppas de får ett cp-barn!!!!". Jag har själv en lillebror med DS och de är de underbaraste barn som finns enligt mig själv.
här e en länk där man ser tydligt att ebba von sydow är gravid men dock kan jag inte påstå att jag tycker victoria ser gravid ut.. sån mage hon har hade jag innan jag ens blev gravid!
www.detkungligabrollopet.nu/ebbasblogg/
Hur orkar ni bry er? Stackars unge, stackars f d gymägare, stackars skattebetalare.
Det där med Daniels njurar; inte nån stor risk att det blir svårt för det.
Jo, man såg det tydligt på haklinjen.
Bra hon var på att dölja svullna tuttar i den draperade klänningen.