Kronprinsessan GRAVID!!!
va roligt, grattis!!
tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu? ![]()
jag tror att det blir en pojke.
va roligt, grattis!!
tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu? ![]()
jag tror att det blir en pojke.
Herregud det syns ju på ögonen!
Att jag inte såg det först.
Allvar faktiskt, det syns just på ögonen faktiskt!
Det var det någon som såg på mig när jag var gravid.
Alltså den där japanska nobelpristagaren i kemi, som hon går bredvid på Ebbas bilder www.detkungligabrollopet.nu/ebbasblogg/ Han stapplade förbi mig precis när jag gick förbi Grand Hotel ingången igår. (Hade varit på luciafirande och musikspel i närheten).
Jag fattar inte varför han hade en rollator?
Det stod massa pressfotografer där, (så om ni ser en lufs med stor dunjacka och gitarr som lufsar förbi på någon bild så är det jag som ändå trängde mig förbi pressuppbådet och fotograferna). Vad sjutton hade hänt med honom? HAde han druckit för mycket eller vad? (Hörde någon undra i folksamlingen runtomkring. Eller hade han druckit upp alla flaskor som då Vickan inte drack eller???)
Hans beigeklädda fru var med och stöttade sin rollatorgående man.
Men jag hade ju inte sett honom överhuvudtaget med rollator innan.
Han går ju där pigg och glad med Viktoria i armkrok.
Är himla nyfiken på om det stämmer. Man får väl se.
ariannaGMG för helvete reklam är inte tillåtet här.
Är du trög
Tack gode gud att man inte är kronprinsessa... Fy för att vara granskad på det sättet. Kutym är att inte fråga en kvinna om hon är gravid innan hon säger det själv. Men en tronarvinge ska tåla att svenska dagstidningar har ett helt uppslag med spekulationer och låter "experter" kommentera huruvida magen är mätt eller gravid. Och detta är en person som haft problem med anorexia. Hoppas hon kan känna stolthet för sin kropp nu, oavsett om hon är gravid eller bara hälsosamt kurvig. Hoppas hon fattar hur vacker hon är och att de flesta bara spekulerar för att de är nyfikna och önskar henne gott.
Inte dricka alkohol kan man ju faktiskt göra även om man inte är gravid. Kan ha med medicinering att göra, eller kanske man låter bli att dricka för att öka chanserna att faktiskt bli gravid. Eller så är man kanske inte sugen. Eller har planer morgonen efter.
Jag tänker också på hur jobbigt det måste vara om de verkligen vill bli gravida och har svårt att bli det... Och så skriver kvällstidningarna om hennes mage som kanske inte alls är gravid... Kan vi inte bara låta henne vara ifred? Det lär nog märkas om de verkligen får ett barn.