• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • guaca

Vilka spekulationer!!
    Är det inte bättre å vänta tills de själva uttalar sig om det? Tycker det är bara barnsligt att kommentera något som inte ens finns en uns av sanning...
    Hon kanske åt antibiotika den kvällen, då ska man inte heller dricka alkohol eller så var det något annat...men det tycker inte jag vi har något med att göra....

• Jennie med ie
    guaca skrev 2010-12-12 14:21:49 följande:
    Vilka spekulationer!!
    Är det inte bättre å vänta tills de själva uttalar sig om det? Tycker det är bara barnsligt att kommentera något som inte ens finns en uns av sanning...
    Hon kanske åt antibiotika den kvällen, då ska man inte heller dricka alkohol eller så var det något annat...men det tycker inte jag vi har något med att göra....
    De allra flesta antibiotikum är dock ingen fara att kombinera med alkohol...

Men, att det spekuleras är väl rätt naturligt. Det är trots allt frågan om två minst sagt offentliga personer som ev. väntar ett barn som också blir en offentlig person och ingen vanlig svensson. Skulle tro att de är fullt införstådda med att magen kommer att granskas flitigt, hur gärna de än velat att det inte vore så.
  • Lilly80

Hade jag varit Vickan så hade jag avstått att dricka alkohol lite då och då samt använda klänningar som kan se misstänksamt ut bara för att den dagen då man bli gravid så är det inte första gången man avstår från att dricka alkohol. Eftersom alla mer eller mindre har ögonen på henne på vad och vad hon inte gör

• Analoga
    puss skrev 2010-12-11 17:05:39 följande:

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

Var tar du det påståendet ifrån?  Även om det verkar misstänkt så är inget säkert förrän hovet bekräftar det
  • pungspark

Enligt säkra källor är Lasse Berghagen barnets pappa.

• Blå damcykel
    pungspark skrev 2010-12-12 15:38:21 följande:
    Enligt säkra källor är Lasse Berghagen barnets pappa.
    Det har jag oxå hört och då är det ju sant!!!!!!
  • MLT

Jag läste för ett tag sen att hon var gravid, var strax efter bröllopet tror jag, läste det inte frivilligt eller vad man ska säga så måste ha varit någon löpsedel eller här på fl.. Trodde det var allmänt känt för länge sen att hon var det :)

• Reglementet
    MLT skrev 2010-12-12 16:08:14 följande:

Jag läste för ett tag sen att hon var gravid, var strax efter bröllopet tror jag, läste det inte frivilligt eller vad man ska säga så måste ha varit någon löpsedel eller här på fl.. Trodde det var allmänt känt för länge sen att hon var det :)

Va?
    *Kommersiellt budskap*
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!