• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • Lindreas
    Villimey skrev 2010-12-12 23:00:56 följande:
    Å gud jag dör av skratt, jag kan liksom se det frmaför mig hur Daniel knackar på dörren till kungen på Drottningholm och visar upp sina spermitester. För att inte tala om när kungen sen måste prata med sin dotter om hennes pojkväns spermier.-Nej men lilla gummman du måste hitta någon annan att lägga an på.
    Hahaha!
  • Här och nu
    Villimey skrev 2010-12-12 23:00:56 följande:
    Å gud jag dör av skratt, jag kan liksom se det frmaför mig hur Daniel knackar på dörren till kungen på Drottningholm och visar upp sina spermitester. För att inte tala om när kungen sen måste prata med sin dotter om hennes pojkväns spermier.-Nej men lilla gummman du måste hitta någon annan att lägga an på.
    Det handlar om en kronprinsessa som ska skaffa tronarvingar. Det går givetvis inte till så som du skriver. Daniel får order om att gå till läkare o resultaten presenteras för honom o skickas vidare.
  • Jennie med ie
    Här och nu skrev 2010-12-12 23:00:34 följande:
    Precis. Det har man hört o läst lite då o då. Och om man före giftermål vet att kronprinsparet inte kan få bio-barn, tror jag man skulle neka giftermål.
    Det är en milsvid skillnad mellan att ha få spermier och att inte kunna få biobarn ens med hjälp.

Tur för Vickan att hon inte är infertil, då hade hon inte fått gifta sig alls då
  • Tezz i
    Här och nu skrev 2010-12-12 22:58:21 följande:
    Med vilken sak?
    Vad har Daniels ev dåliga simmare att göra med deras äktenskap?
  • Här och nu
    Tezz i skrev 2010-12-12 23:01:45 följande:
    Skulle inte tro det. Victoria har gift sig av kärlek, tror inte att dåliga simmar sätter stopp för det.
    Kärlek räcker inte. Kungen var tvungen att godkänna o det hade han säkerligen inte gjort, om Daniel inte haft simmare eller väldigt dåliga.
  • Tezz i
    Här och nu skrev 2010-12-12 23:00:34 följande:
    Precis. Det har man hört o läst lite då o då. Och om man före giftermål vet att kronprinsparet inte kan få bio-barn, tror jag man skulle neka giftermål.
    Varför i helve skulle man neka giftemål pga det???
  • Här och nu
    Tezz i skrev 2010-12-12 23:02:55 följande:
    Vad har Daniels ev dåliga simmare att göra med deras äktenskap?
    Är du vaken?
  • Tezz i
    Här och nu skrev 2010-12-12 23:00:58 följande:
    Ja, jag råkar vara det.
    Hum...väldigt...
  • Här och nu
    Jennie med ie skrev 2010-12-12 23:02:31 följande:
    Det är en milsvid skillnad mellan att ha få spermier och att inte kunna få biobarn ens med hjälp.

Tur för Vickan att hon inte är infertil, då hade hon inte fått gifta sig alls då
    Har man FÅ spermier och de är dåliga, är chansen märkbart mindre trots hjälp.
  • Tezz i
    Här och nu skrev 2010-12-12 23:02:13 följande:
    Det handlar om en kronprinsessa som ska skaffa tronarvingar. Det går givetvis inte till så som du skriver. Daniel får order om att gå till läkare o resultaten presenteras för honom o skickas vidare.
    Visst, självklart är det så. DU tror inte att de gifte sig för att de var kära? Och vad har kärleken med dåliga simmare att göra?
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!