• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • MissKaos
    Novallie skrev 2010-12-12 21:13:25 följande:
    Jag tror det, antaligen behöver barnet vara frisk nog för att kunna sköta sitt ämbete, tror det har funnits pyskiskt störda som ansetts som ej lämpliga i svensk tronföljd. Om det var någon i vasaätten. minns inte så noga.

Tror det blir barnet efter det som har tex ds som får tronen istället för det äldre syskonet i så fall.

De lär nog inte gå ut med gradviliteten innan rul. Men allt går ju inte att upptäcka så som barnet skulle ha grav autism eller liknande.
    ..Dom lär nog göra Ul före R-ul.. Gissar jag. KUBB tex. Antar att dom får gör allt... Jag tänker snarare på att det kvan vara svårt att hålla det hemligt till R-ul. Det kan ju tex synas.
    Hoppas för henne skull att hon är gravid, mår bra och får mysa med blivande Pappan innan pressen tränger sig på.
    ღVi vill ha dina synpunkter! www.familjeliv.se/Start/1.832024
  • Köpenhamn
    Jennie med ie skrev 2010-12-12 21:26:58 följande:
    Jag skiter i att tolka ö h t.... men att det spekuleras hit och dit är liksom ett faktum och det antar jag att hovet ockdå tänker på.
    Skit i det då. Att tolka alltså.

Jag tolkar det som att hon vill bli eller är gravid. Klart de vill ha barn! Hoppas hon ÄR gravid.
  • Surfare
    MissKaos skrev 2010-12-12 21:31:49 följande:
    ..Dom lär nog göra Ul före R-ul.. Gissar jag. KUBB tex. Antar att dom får gör allt... Jag tänker snarare på att det kvan vara svårt att hålla det hemligt till R-ul. Det kan ju tex synas.
    Hoppas för henne skull att hon är gravid, mår bra och får mysa med blivande Pappan innan pressen tränger sig på.
    Och FVP.

Tror jag.
  • Jennie med ie
    Bilburen skrev 2010-12-12 21:33:03 följande:
    Skit i det då. Att tolka alltså.

Jag tolkar det som att hon vill bli eller är gravid. Klart de vill ha barn! Hoppas hon ÄR gravid.
    Det är det jag gör, skiter i att tolka alltså. Vilket inte hindrar att man förstår och försöker förklara andras tiolkningar, spekulationer och stora intresse.
  • auster
    puss skrev 2010-12-12 19:36:34 följande:
    auster, du är så klok och sympatisk!
    tack kära du!
  • Köpenhamn
    Jennie med ie skrev 2010-12-12 21:34:15 följande:
    Det är det jag gör, skiter i att tolka alltså. Vilket inte hindrar att man förstår och försöker förklara andras tiolkningar, spekulationer och stora intresse.
    Klart det finns ett stort intresse för vår kungafamilj. Har det alltid gjort.
  • auster

Uppsminkad, uppklädd och retuscherad kommer nog ungen nästan se normal ut. Är det inte lämpligt att se till att ha en egen försörjning innan man sätter barn till världen, förresten?   

• Novallie
    MissKaos skrev 2010-12-12 21:31:49 följande:
    Tror det med, men undrar om det är så skamligt om de skulle få en unge med något funktionshinder? Det kanske tom skulle ändra folks inställning till det possitiva.

Men pressen lägger väl sig alltid i allt! Hoppas de får njuta något i fred utan att de ska vara efter hela tiden
  • Tezz i
    Villimey skrev 2010-12-12 12:32:09 följande:
    Hon kanske har gjort en IVF.
    Tror inte det. Varför skulle hon?
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!