• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • Här och nu
    Villimey skrev 2010-12-12 22:33:21 följande:
    Det tror jag inte menar du att Fredrik Reinefelt och Kungen skulle boka ett besök hos Daniels läkare där dme gick igenom Daniels repro
    Inte för att jag tycker det är rätt, men självklart har hans förmåga att bli pappa kollats upp.
  • Här och nu
    Villimey skrev 2010-12-12 22:35:53 följande:

Hoppsan...

Ja på detta lilla intima möte pratar Reinefelt och vår majestät spermieantal och sedan ringer dem Vickan och delger resultatet.

Dåliga simmare är sällan problem om man har tillgång till världens bästaa läkare och all hjälp man kan få.

Kan ju också hända att han inte hade några fungerande simmare alls och då hjälper inte ens världens bäste läkare.
  • Villimey
    Här och nu skrev 2010-12-12 22:37:26 följande:
    Inte för att jag tycker det är rätt, men självklart har hans förmåga att bli pappa kollats upp.
    Det tror inte jag för jag tror inte att Vickan hade gått med på att inte få gifta sig av kärlek bara för att killen hon älskade hade för få spermier(eller snarare inga alls eftersom dem med för få kan man oftast fixa med IVF).
  • Villimey
    Här och nu skrev 2010-12-12 22:38:46 följande:
    Kan ju också hända att han inte hade några fungerande simmare alls och då hjälper inte ens världens bäste läkare.
    Spermiedonation vad gäller succesionsordningen påverkas den vare sig av spermiedonation eller ÄD.
  • MLT
    Tezz i skrev 2010-12-12 22:13:50 följande:
    Tror det stog i Se och Hör eller nåt, läste nämligen det med. Då skulle hon vara i tredje månaden.
    Jag minns nu att jag först läste det här på FL, någon skrev att Viktoria var gravid och därför bara smuttade på glaset på bröllopet. Ett tag senare såg jag det på någon skvallertidning när jag och sambon handlade och då sa jag att jag hade läst det någon annanstans också och att det kanske var sant då. Så nu när det står här igen som att det är en jättenyhet så trodde jag att det var en sandlådetråd och att någon var ironisk :)
  • Här och nu
    Villimey skrev 2010-12-12 22:41:06 följande:
    Det tror inte jag för jag tror inte att Vickan hade gått med på att inte få gifta sig av kärlek bara för att killen hon älskade hade för få spermier(eller snarare inga alls eftersom dem med för få kan man oftast fixa med IVF).
    När det i somras diskuterades samma sak, höll nästan alla med om att han kollats. Och Vickan bestämmer ju inte själv om hon får gifta sig.
  • Här och nu
    Villimey skrev 2010-12-12 22:42:13 följande:
    Spermiedonation vad gäller succesionsordningen påverkas den vare sig av spermiedonation eller ÄD.
    Hon får inte ta emot någon annans spermier eller ägg. Det ska vara biologiska barn o kungen måste godkänna ev. IVF.
  • Jennie med ie

Jag tror absolut att de kollat båda spermiekvalitet och ägglossning och sånt, men främst för att vara förberedda på eventuella problem och ha hjälpen redo. Inte för att ge avslag på önskemålet om giftermål om Daniel hade få simmare t ex.

• Villimey
    Här och nu skrev 2010-12-12 22:43:15 följande:
    När det i somras diskuterades samma sak, höll nästan alla med om att han kollats. Och Vickan bestämmer ju inte själv om hon får gifta sig.
    ja så har familjelivs medlemmar röstat om att Daniel har fått sina spermier räknade så stämemr det förlåt men det är faktiskt lite kul.
    Här och nu skrev 2010-12-12 22:44:38 följande:
    Hon får inte ta emot någon annans spermier eller ägg. Det ska vara biologiska barn o kungen måste godkänna ev. IVF.
    Enligt svensk lag så är barn som fåtts via ÄD, spermidonation biologiska och inom äktenskapet blir maken fadern. Vart har du läst att kungen måste godkänna en iVF och varför i allsin dar skulle han inte tillåta det?
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!