• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • Flickanx2

Vad roligt! Ja, det vore ju kul om hon blev medlem här...fast under fejkat namn såklart...

128
  • Tezz i
    puss skrev 2010-12-12 13:13:57 följande:
    klart det har, om han måste äta spermiesabbande medicin.
    Den sabbar inte spermierna men spermieproduktonen kan minska av medicinen.
  • Tezz i
    MLT skrev 2010-12-12 16:08:14 följande:

Jag läste för ett tag sen att hon var gravid, var strax efter bröllopet tror jag, läste det inte frivilligt eller vad man ska säga så måste ha varit någon löpsedel eller här på fl.. Trodde det var allmänt känt för länge sen att hon var det :)

Tror det stog i Se och Hör eller nåt, läste nämligen det med. Då skulle hon vara i tredje månaden.
  • Villimey
    Tezz i skrev 2010-12-12 22:10:17 följande:
    Tror inte det. Varför skulle hon?
    Varför inte? Om dem nu vet att det tar lång tid\eller inte går så varför vänta i onödan när dem inte behöver?
  • Tezz i
    Villimey skrev 2010-12-12 22:15:58 följande:
    Varför inte? Om dem nu vet att det tar lång tid\eller inte går så varför vänta i onödan när dem inte behöver?
    Men varför skulle de göra IVF?
  • Zäta
    Nillan skrev 2010-12-12 22:11:11 följande:
    Vad roligt! Ja, det vore ju kul om hon blev medlem här...fast under fejkat namn såklart...
    Jaa.. typ

HKHViktoria

KPViktoria

VBernadotte

HKHBernadotte

KronprinsessanV

KHKHemligtgravid 
  • hernameispekka
    Zäta skrev 2010-12-12 22:20:09 följande:
    Jaa.. typ

HKHViktoria

KPViktoria

VBernadotte

HKHBernadotte

KronprinsessanV

KHKHemligtgravid 
    Det hade varit klockrent med ett sånt namn :P För ingen hade trott det ändå :)
    Tror faktiskt hon är gravid :) Men tror inte IVF.. Tror att det hade varit möjligt att de användt sig av det om det hade tagit så lång tid men en graviditet såhär nära bröllopet känns väldigt stor chans att den skett på naturlig väg :)
  • Villimey
    Tezz i skrev 2010-12-12 22:17:17 följande:
    Men varför skulle de göra IVF?
    Du har total insyn då i parets journaler eftersom du absolut vet att dem inte behöver IVF. Jag spekulerar bara.
  • Zäta
    Zäta skrev 2010-12-12 22:20:09 följande:
    Jaa.. typ

HKHViktoria

KPViktoria

VBernadotte

HKHBernadotte

KronprinsessanV

KHKHemligtgravid 
    Givetvis ska det stå HKHHemligtgravid på den sista :P
  • lillamillan

Kan väl hålla med om att det ser ut att finnas en suspekt liten mage under den beiga klänningen, den syns dock INTE  när hon har den blå klänningen på sig. Lite lustigt, den borde väl finnas i båda klänningarna om hon är gravid. Men man kan väl bara hoppas, för deras skull att ryktet stämmer och det är en liten bebis på g.

Va inne och kollade i  ebbas blogg och där fanns lite olika bilder på prinsessan.

Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!