• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • Fridayyy

Det kanske visar sig att hon är en av alla de som inte vet om att de är gravida och åker in för magont och så kommer en liten bebis...!

• mosterYster
    Fridayyy skrev 2011-02-22 11:22:23 följande:

Det kanske visar sig att hon är en av alla de som inte vet om att de är gravida och åker in för magont och så kommer en liten bebis...!

Mycket troligt scenario... NOT...
  • Kokomo
    Fridayyy skrev 2011-02-22 11:22:23 följande:

Hehe. Ja så är det säkert!! Men det skulle ju då innebära att anledningen att hon inte drack så mycket på nobelfesten bara var en...slump. Å så kan det väl ändå inte vara?!?
  • Annaloo

För att ha "tomma" kalendrar tycker jag att de tycks ha väldigt mycket inbokat den närmaste månaden...

• Stealth
    Annaloo skrev 2011-02-22 11:43:14 följande:
    För att ha "tomma" kalendrar tycker jag att de tycks ha väldigt mycket inbokat den närmaste månaden...
    Du kanske skulle kollat när våra inlägg var postade, vid den tidpunkten var kalendrarna helt tomma.
  • Analoga

Nu börjar man ju faktiskt undra, när inget tillkännagivande kommit ännu.. Ja hon var ju knappast gravid på Nobelfesten iaf..  Jag känner mig rätt så säker på att de startade bebisverkstaden direkt på smekmånaden. Kan inte tänka mig att de ville vänta. Victoria fyller 34 i år, och hon, och han, har antagligen längtat i många år på att få bilda familj. De kanske har svårt att bli med barn? Men sedan är det ju inte onormalt att det kan dröja en 7 månader eller upp till 1 år heller....

• Kokomo
    Analoga skrev 2011-02-22 15:08:26 följande:
    Nu börjar man ju faktiskt undra, när inget tillkännagivande kommit ännu.. Ja hon var ju knappast gravid på Nobelfesten iaf..  Jag känner mig rätt så säker på att de startade bebisverkstaden direkt på smekmånaden. Kan inte tänka mig att de ville vänta. Victoria fyller 34 i år, och hon, och han, har antagligen längtat i många år på att få bilda familj. De kanske har svårt att bli med barn? Men sedan är det ju inte onormalt att det kan dröja en 7 månader eller upp till 1 år heller....
    Jag läste någonstans att man hade räknat ut statistik på när de skulle få sitt barn, hehe. Man hade då tittat bakåt i tiden och sett hur lång tid det tagit för tidigare Bernadottrar (Bernadöttrar?) att bli gravida efter bröllopet och då kom man fram till att Viktoria kommer få barn i mitten av oktober. Så än har hon lite tid på sig innan vi kan börja oroa oss tycker jag.
  • Tecken

Och tänk om de inte vill ha barn. Snopet.

• mosterYster
    Tecken skrev 2011-02-22 15:22:29 följande:
    Fast det har båda sagt att de vill.
  • Lavish
    Tecken skrev 2011-02-22 15:22:29 följande:
    Haha tror knappast de får fatta ett sånt beslut. Kronprinsessan väljer att inte lämna sin titel och det betyder nog också att hon väljer att anpassa sitt liv ganska mycket efter vad den kräver... babies.
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!