Kronprinsessan GRAVID!!!
va roligt, grattis!!
tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu? ![]()
jag tror att det blir en pojke.
va roligt, grattis!!
tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu? ![]()
jag tror att det blir en pojke.
Usch, jag blev så ledsen när jag såg löpsedlarna tidigare att hon skulle vara gravid, tycker ibland att pressen är lite väl snabba och taktlösa. Ibland kanske man ska tänka lite längre än näsan räcker.. Kronprinsessan är ändå en tjej som haft ätstörningar tidigare och nu går det rykten om att hon är gravid, tänk om så inte är fallet?? Hon kanske åxå drabbats av sambo-syndromet och lagt på sig något extra kilo eller så kanske hon har magkatarr som får magen att svälla. Nä, man ska vara försiktig med vad man säger och speciellt innan man har konkreta fakta.
Det kan ju också ha varit så att den klänningen var uppsydd med tanke på att hon eventuellt skulle vara gravid när den skulle bäras. Dessutom, det faktum att hon inte drack vin indikerar ju endast att de försöker skaffa barn, och det vet ju alla vid det här laget.
Fy vad jobbigt det måste vara att kanske inte kunna bli gravid, eller tom fått mf, och behöva läsa om alla dessa spekulationer...
Ljusna, varför skulle V inte dricka vin om de bara är i stadiet "försöker få barn"? Och hur vet alla det?
Det är väl klart att man avhåller sig från alkohol när man försöker skaffa barn? Ofta vet man ju inte ens själv om man är gravid de första veckorna, och fostret är ju inte mindre känsligt då än resten av graviditeten?
Kronprinsessan har ju gått ut med att de gärna vill ha barn, och att hon hoppas att de blir så lyckligt lottade. Det är ju inte en konstig slutsats att dra att de försöker efter bröllopet då?
Ljusna, nej, det är verkligen inte självklart att man gör så. Jag själv och många med mig nyttjar alkohol fram till dess att vi fått plus på stickan.
Ljusna, nej, det är verkligen inte självklart att man gör så. Jag själv och många med mig nyttjar alkohol fram till dess att vi fått plus på stickan.
Ja, var och en blir salig på sin tro.
Det jag ville ha sagt var att hon inte nödvändigtvis måste vara gravid bara för att hon inte dricker vin. Det är ju som mosterYster säger en lite annan påpassning på henne än andra som inte är fullt så mycket i blickfånget.
Ja, var och en blir salig på sin tro.
Det jag ville ha sagt var att hon inte nödvändigtvis måste vara gravid bara för att hon inte dricker vin. Det är ju som mosterYster säger en lite annan påpassning på henne än andra som inte är fullt så mycket i blickfånget.
Jag tror inte att jag förstod ett svatt av vad du just skrev Sven Erik Johansson.
Ljusna, tro har vl inget med saken att göra
.
Kanske har MosterYster rätt (förbannat också!) i det hon skriver om att alla skulle rasa över att hon förde ett vinglas till munnen, men själv tycker jag ju att det är fånigt.