• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • Sven Erik Johansson

Om det står något i enstaka veckotidningar så är det inte bekräftat, för i så fall skulle det stå i alla större tidningar.
    Kronprinsessa själv lider av allt skvaller o ryktesspridning. Låt kronprinsessan och prinsen vara i fred med sitt privata och skriv i stället om deras oficiella uppdrag.

• Neblina

Förstår inte varför man orkar läsa skvaller blaskor och fundera kring eventuell graviditet..
    Är>/blir hon gravid så blir hon, vad rör det "oss"?

• mosterYster
    Sven Erik Johansson skrev 2011-04-19 15:19:25 följande:
    Om det står något i enstaka veckotidningar så är det inte bekräftat, för i så fall skulle det stå i alla större tidningar.
    Kronprinsessa själv lider av allt skvaller o ryktesspridning. Låt kronprinsessan och prinsen vara i fred med sitt privata och skriv i stället om deras oficiella uppdrag.
    Känner du kronprinsessparet eller? Drömmer
  • Sven Erik Johansson
    mosterYster skrev 2011-04-19 17:26:55 följande:
    Känner du kronprinsessparet eller? Drömmer
    Nej, men jag är varm rojalist och önskar att pressen skriver om kungafamiljens oficiella uppdrag och slutar skriva om deas privatliv. Dessutom vet jag att om det fanns en bekräftad graviditet så skulle det stå i alla större tidningar, på löpsedalar osv. Därför är det inte trovärdigt när en eller två veckotidningar skriver att kronprinsessan är gravid. Jag har också läst att hon själv tycker att det är väldigt jobbigt med skriverierna.
  • mosterYster
    Sven Erik Johansson skrev 2011-04-20 16:34:09 följande:
    Nej, men jag är varm rojalist och önskar att pressen skriver om kungafamiljens oficiella uppdrag och slutar skriva om deas privatliv. Dessutom vet jag att om det fanns en bekräftad graviditet så skulle det stå i alla större tidningar, på löpsedalar osv. Därför är det inte trovärdigt när en eller två veckotidningar skriver att kronprinsessan är gravid. Jag har också läst att hon själv tycker att det är väldigt jobbigt med skriverierna.
    Ja, allt det där har jag också läst. Och det är ju inte så svårt att räkna ut att det är jobbigt att bli skärskådad i både stort och smått varenda dag.

I like Victoria, hon verkar vara en härilg människa.

MEN. Det är inte säkert att en graviditet skulle komma ut i pressen innan hovet godkänt det. De har vid ett flertal tillfällen bett reportrarna att inte skriva om något de velat hålla uppmärksamheten ifrån (bl a Victorias ätstörningar, STACKAREN!) och detta har åtlytts. Så jag kan mycket väl tänka mig att några reportrar vet om detta men inte skriver om det förrän hovet gett klartecken (när det nu händer).
  • Ljusna
    Millan83 skrev 2011-04-29 14:07:52 följande:
    Men det är ju alltid roligt att spekulera! =)

Hon verkar ha blivit speciellt förtjust i draperade kläder!

millarules.blogspot.com/2011/04/men-victoria.... 
    Jag skulle tro att det beror på att när hennes garderob planerades (det görs väl en gång om året för de större händelserna som kommer?) så visste de inte om hon skulle vara gravid eller inte. Ergo, draperade klänningar med plats för en eventuell mage. Sedan verkar det ju inte ha blivit något än, med tanke på hur platt hennes mage var på bilder igår och idag.
  • Ellaria

Men nedkomst i mars, det är sju månader dit, varför går de ut med det så tidigt?

Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • MrsCD

Läste att de ofta anger ett senare datum än det riktiga BF eftersom det inte vill att journalisterna skall flockas runt sjukhuset när det väl är dags. Därför är många kungliga bebbar födda "för tidigt". Dessutom har de nog gjort massa tester redan.

Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!