• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • mosterYster

Jag vet, fredagsskål på dig! SkålSkrattande

• Juli2010
    Blå damcykel skrev 2011-04-16 20:56:09 följande:
    Ni som tror hon är gravid, borde det inte synas snart? För ni kan väl inte ha fel?
    www.helagotland.se/nyheter/artikel.aspx?artic...
    Hon ser ju inte ut att vara så långt gången som hon borde vara om hon var gravid redan på Nobelmiddagen. Fyra månader senare borde det väl vara en liiiten mage, i alla fall om hon var helt nygravid då och absolut om hon var i tredje månaden då som någon påstod. Bild från veckan i alla fall: http://svenskdam.se/wp-content/gallery/kungamiddag-april-2011/carl-philip-victoria-daniel.jpg

Samtidigt kan hon enligt Se & Hör inte dölja baby-magen längre, och hon ser onekligen gravid ut på deras omslag.  Någonstans är det något som inte stämmer.
  • Analoga
    Juli2010 skrev 2011-04-16 22:19:18 följande:
    Hon ser ju inte ut att vara så långt gången som hon borde vara om hon var gravid redan på Nobelmiddagen. Fyra månader senare borde det väl vara en liiiten mage, i alla fall om hon var helt nygravid då och absolut om hon var i tredje månaden då som någon påstod. Bild från veckan i alla fall: svenskdam.se/wp-content/gallery/kungamiddag-a...

Samtidigt kan hon enligt Se & Hör inte dölja baby-magen längre, och hon ser onekligen gravid ut på deras omslag.  Någonstans är det något som inte stämmer.
    Asch! Jag tycker det är sååå jäkla larvigt av den där skvallerblaskan att skriva att hon är gravid bara för att hon inte knäppt alla knappar på kappan! Det är ju så man kan vrida sig av skratt, så löjeväckande är det!

Hon ser inte mer gravid ut på de bilderna mot vad hon gjorde på Nobel-festen!

Dessutom är ingenting sant förrän hovet gått ut med en bekräftelse...
  • Kokomo
    Juli2010 skrev 2011-04-16 22:19:18 följande:
    Hon ser ju inte ut att vara så långt gången som hon borde vara om hon var gravid redan på Nobelmiddagen. Fyra månader senare borde det väl vara en liiiten mage, i alla fall om hon var helt nygravid då och absolut om hon var i tredje månaden då som någon påstod. Bild från veckan i alla fall: svenskdam.se/wp-content/gallery/kungamiddag-a...

Tycker inte hon ser ett dugg gravid ut.
    Men jag vill gärna höra vad de i tråden som ansåg sig kunna "se i ögonen" om någon var gravid med en särskild lyster etc etc har att säga. Hehehe.
  • Juli2010
    Analoga skrev 2011-04-16 22:29:53 följande:
    Asch! Jag tycker det är sååå jäkla larvigt av den där skvallerblaskan att skriva att hon är gravid bara för att hon inte knäppt alla knappar på kappan! Det är ju så man kan vrida sig av skratt, så löjeväckande är det!

Hon ser inte mer gravid ut på de bilderna mot vad hon gjorde på Nobel-festen!

Dessutom är ingenting sant förrän hovet gått ut med en bekräftelse...
    Hmm, då kanske jag såg något annat med tanke på rubriken Skäms. Men som sagt, på andra bilder kan i alla fall inte jag se någon mage. Poängen var annars ungefär den samma som din, låt människan vara ifred. Om hon är/när hon blir gravid kommer det ju vara omöjligt att missa förr eller senare. 
  • Ljusna
    Juli2010 skrev 2011-04-17 13:00:34 följande:
    Hmm, då kanske jag såg något annat med tanke på rubriken Skäms. Men som sagt, på andra bilder kan i alla fall inte jag se någon mage. Poängen var annars ungefär den samma som din, låt människan vara ifred. Om hon är/när hon blir gravid kommer det ju vara omöjligt att missa förr eller senare. 
    Det tycker jag med. Tänk vad jobbigt om hon har svårt för att bli gravid, och alla hela tiden säger, "Nu är hon gravid, nu är hon gravid!"
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!