• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • mosterYster
    071001 skrev 2011-03-04 10:29:53 följande:
    Jag tror inte att jag förstod ett svatt av vad du just skrev Sven Erik Johansson.

Ljusna, tro har vl inget med saken att göra .
    Kanske har MosterYster rätt (förbannat också!) i det hon skriver om att alla skulle rasa över att hon förde ett vinglas till munnen, men själv tycker jag ju att det är fånigt.
    Håller med om allt.

Jag fattade inte heller något av SEJ:s inlägg.
    Nej, tro har inget med saken att göra.
    Och HAHA sjääääälvklart har jag rätt!
  • Ljusna

Asch, jag visste att jag skulle ha klargjort vad jag menade.

Jag använde uttrycket utan någon som helst koppling till religion, utan istället att ingen av oss har nog rätt eller fel, och då kan man ju få göra det man själv tycker är bäst och trivs med.

Jag tycker också att det är ganska fånigt att lägga sig i hur andra sköter sin graviditet (med gränser för ex. narkomaner så klart) men det finns ju alltid folk som skulle "rasa" (vad jag avskyr det uttrycket!) i tidningarna, och det är klart att kan hon undvika det är det kanske inte så konstigt om hon vill försöka med det.

• 071001

Ljusna, jag skojade bara. Jag förstod vad du menade .

MosterYster, dra nåt gammal glitter över dig!

• Lavish
    mosterYster skrev 2011-03-04 11:12:40 följande:
    Håller med om allt.

Jag fattade inte heller något av SEJ:s inlägg.
    Nej, tro har inget med saken att göra.
    Och HAHA sjääääälvklart har jag rätt!
    Han ville väl såga uttrycket "var och en blir salig på sin tro" helt enkelt?
  • 071001

Lavish, jo men förklaringen var för krånglig för mig

• mosterYster
    Lavish skrev 2011-03-04 11:31:39 följande:
    Han ville väl såga uttrycket "var och en blir salig på sin tro" helt enkelt?
    Öh, visserligen skrev han OT men det var nästan lite väl OT tycker jag... Tungan ute
  • 071001

Men förlåt min skruttiga stavning! Mitt tangentbord är kasst och vissa bokstäver vill inte fastna.

• mosterYster
    071001 skrev 2011-03-04 11:27:34 följande:
    Ljusna, jag skojade bara. Jag förstod vad du menade .

MosterYster, dra nåt gammal glitter över dig!
    Med glädje! *drar på mig paljettblåsan*
  • 071001

Haha, jag syftar till ett inlägg du gjorde för lääänge sen där du skrev att din man sagt att "allt glitter lockar dig bortom all sans". Tycker det var så roligt!

• mosterYster
    071001 skrev 2011-03-04 11:39:12 följande:
    Haha, jag syftar till ett inlägg du gjorde för lääänge sen där du skrev att din man sagt att "allt glitter lockar dig bortom all sans". Tycker det var så roligt!
    Jag är inte förvånad, de flesta som känner mig mer än bara till namnet (du och jag har ju pratat en del här på fl iaf) vet hur mycket jag ääälskar allt som glittrar. Och, som min man som sagt hävdar: "det råder inga tvivel om att hon har zigenarblod i ådrorna, så fort hon ser något som glittrar så suuuugs hon dit..." (ja, jag HAR zigenarblod någon generation tillbaka
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!