• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • puss
    mosterYster skrev 2011-08-18 10:20:50 följande:
    Jaaaa, som puss har längtat...
    att jag har!
    I am a fast machine I keep my motor clean
  • mosterYster
    puss skrev 2011-08-20 18:55:43 följande:
    att jag har!
    hahaha, rojalistpussis!  Kyss
  • Lindis1974

Vill inte vara störig men är extremt nyfiken TS varför detta glädjer dig så ? ;)

• puss
    mosterYster skrev 2011-08-20 22:11:05 följande:
    hahaha, rojalistpussis!  Kyss
    japp
    Ät min sidfot
  • puss
    Lindis1974 skrev 2011-08-20 22:14:35 följande:
    Vill inte vara störig men är extremt nyfiken TS varför detta glädjer dig så ? ;)
    för att jag är gravid-besatt, rabiat mamma och royalist
    Ät min sidfot
  • Sven Erik Johansson
    puss skrev 2011-09-29 18:22:06 följande:
    för att jag är gravid-besatt, rabiat mamma och royalist
    Jag är ju varken mamma eller gravid-besatt , men jag är glödande rojalist och tycker det är roligt
    med en  ny prins eller prinsessa.
  • Mentat

Man behöver inte ens vara rojalist för att glädja sig, även om det hjälper, men det räcker bra med litet empati:
    Hur svårt kan det vara att inse att Victoria gärna vill ha barn och att de uppenbarligen har haft vissa problem med att lyckas eftersom det har gått ett drygt år sedan bröllopet innan en graviditet tillkännages? Det skulle inte förvåna mig ett dugg om de har fått medicinsk hjälp. Man måste kunna glädjas åt att de lyckas då till slut även om man är republikan.

• Sven Erik Johansson
    Mentat skrev 2011-10-03 08:27:19 följande:
    Man behöver inte ens vara rojalist för att glädja sig, även om det hjälper, men det räcker bra med litet empati:
    Hur svårt kan det vara att inse att Victoria gärna vill ha barn och att de uppenbarligen har haft vissa problem med att lyckas eftersom det har gått ett drygt år sedan bröllopet innan en graviditet tillkännages? Det skulle inte förvåna mig ett dugg om de har fått medicinsk hjälp. Man måste kunna glädjas åt att de lyckas då till slut även om man är republikan.
    Det kan jag instämma i.
  • puss
    Sven Erik Johansson skrev 2011-10-03 08:37:42 följande:
    Det kan jag instämma i.
    Ät min sidfot
  • Suck och suck

Märk väl, när TS är skriven. 11 December 2010. Hade det stämt hade barnet kommit till världen för en månad sen. Puss såg att Viktoria skulle bli gravid i Juni. Bra gjort!

Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!