• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • bakeacake
    Minkärlek09 skrev 2010-12-11 20:04:38 följande:
    hur vet ni allt om daniels mediciner;)
    För att min mamma själv är transplanterad så jag känner till biefekterna på medecinen man måste äta för att inte transplantatet ska stötas bort...
    www.sofiabrandon.blogg.se - Hertiginnan av Bålsta, Den ocensurerade sanningen...
  • hilah

Hon är absolut gravid, det ser jag på ansiktet. Men lite synd tycker jag som är anti-royalist. Ser inte fram emot ännu en tronarvinge (blir jag lynchad nu?).

• MissSummer

Innan jag får pisk av samtliga på fl ska jag understryka att jag inte tycker det är fel men äldre mammor, däremot är det ett faktum att fertiliteten sjunker rätt rejält efter 30.

• GammelMann
    hilah skrev 2010-12-11 20:09:58 följande:
    Hon är absolut gravid, det ser jag på ansiktet. Men lite synd tycker jag som är anti-royalist. Ser inte fram emot ännu en tronarvinge (blir jag lynchad nu?).
    Quisling 
    Gammel man gör så gott han kan.
  • hilah
    GammelMann skrev 2010-12-11 20:15:01 följande:
    Quisling 
    Bland royalister är jag gärna en quisling
  • Minkärlek09

det har ju sagts att hon är gravid sedan slutet på juli borde inte det synas mer nudå`?

• JaneDoe10
    Minkärlek09 skrev 2010-12-11 20:27:50 följande:
    det har ju sagts att hon är gravid sedan slutet på juli borde inte det synas mer nudå`?
    Jo, ni såg väl ebba von sydow. Hon ska ju ha 18april och var liiiiite rundare än sessan.
    ♥ Vecka 26 ♥ BF 19 Mars ♥
  • Minkärlek09
    JaneDoe10 skrev 2010-12-11 20:55:11 följande:
    Jo, ni såg väl ebba von sydow. Hon ska ju ha 18april och var liiiiite rundare än sessan.
    inte sett henne faktiskt.
    ja de är väl olika jag tror endå inte att viktoria är gravid ja kan se henne och daniel som adoptivföräldrar.
  • bakeacake
    Minkärlek09 skrev 2010-12-11 21:48:57 följande:
    inte sett henne faktiskt.
    ja de är väl olika jag tror endå inte att viktoria är gravid ja kan se henne och daniel som adoptivföräldrar.
    Ja, fast då blir det inte någon tronarvinge... Men det tycker väl republikanerna om...
    www.sofiabrandon.blogg.se - Hertiginnan av Bålsta, Den ocensurerade sanningen...
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!