• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Lilla JJ

Kram på dig vännen! Hoppas du har det jättebra på nya jobbet. Ha en trevlig kväll och krama Morries från oss i Borås!

Mammas lille kille kom 100803
  • kramiiis

Kram på er! Härligt att det iaf finns några som inte glömt bort mig helt....Börjar bli trött på att vara den som ska ta kontakt med folk så kallade vänner, nåja.

Budde och toksnippa nä jag borde väl
    Inte få skulden men det är väl lätt att lägga den på mig då jag är den felande faktorn i det hela.

Tyvärr vill inte eller snarare vägrar sambon gå å prata så kommer ju ingenstans.

För tillfället verkar vi båda satsa på att jobba ihjäl oss fast på vArsitt håll då. Jag åker endast hem för katten skull annars hade jag nog jobbat hela kvällarna. Lätt sätt att fly men farligt i längden har ju redan kört den metoden förut och det gick ju åt pipan. Jaja skitsamma.

Annars känna det som att jag gett upp nu jag gör inte en enda grej för att försöka bli mamma. Jag lever i en förneklse-bubbla om
    Att jag skiter i barn. Och överallt pratar ju folk om det som att det är så lätt och man sk ju planera lämplig tidpunkt osv och jag sitter å skrattar för mig själv om hur korkade alla i ens närhet är. Och bestämmer mig nästan för att va helt oförstående om det visar sig att ngn har problem.

Typ återkomm när du gjort 10 Ivf eller äd då kan du få medömkan annars så får du klara dig själv.
    Usch vilken hemsk människa jag är nu.

Sen är jag ännu tröttare på klagande mammor, va fan skaffa man barn för om de bara är jobbiga? Ne ingen kan längre förvänta sig förståelse eller tröst från mig för det har jag ingen lust till längre. Tröttnat på att va deb stöttande personen men att sedan få bära på mitt hyffsat tunga liv själv.
    Men jag klarar mig...

Så färdigöst ur min mun.
    Hade bra alla!

/totalt less kramiiis

• kramiiis

Men hej söta tjorven!!!! Måste styra upp en träff när du kommer hem igen
    Kraaaaam och tummar ;-(

• Jag är bara jag

Inte är du glömd inte! Glad Och less är även jag. Officiellt inne på 6.e året.. Det suger! Läste ett inlägg idag om en som beklagade sig att hon inte blev gravid med sjätte! barnet!! Skrikandes Fatta alltså att hon hade mage beklaga sig!

Hur eller hur... Jobba inte för mycket nu även om du trivs på jobbet! Du måste ta hand om dig vettu. Blivande bebben som ska ha dig som mamma vill ha en pigg mamma! Glad

Stooooor kram!

• miism

Kramiis: Du vet att jag aldrig glömmer dig! och att du är välkommen precis när du vill!!!
    Önskar så att vi bodde lite närmre varandra så vi kunde träffas oftare.
    Snälla jobba inte ihjäl dig, tro mig, jag har också provat, det är inte särskilt kul i längden
    även om det är grymt effektivt mot barnlöshetsångesten tyvärr.
    Ring om du vill prata, annars kommer jag att telefonterrorisera dig i nästa vecka :)
    KRAM!!!!!!!!!!!

• janssonskatt

Kram på dig vännen!!!
    Förstår att du blir less på folk som gnäller när de inte fattar hur bra de har det!
    Tur du har kissen när sambon är dum...
    Sköt om dig bästaste kramiiiis, och ta det liiiiiite lugnt på jobbet är du söt!

• mulan

Kramiiis: Ja du är ju själv medveten om att det i längden inte lönar sig att jobba så mycket. Men förstår att det dämpar ångesten. Du har ju fullt upp att tänka på annat istället. Var rädd o dig vännen!!! Kramar

♥ Ebba ♥
  • kramiiis

Jag är bara jag: älskade vännen vad jag önskar du kunde få bli mamma snart! Det är så extremt tärande efter alla år av hopp, förtvivlan, bråk och behandlingar. Är bara sjukt trött på det.
    Gaah klaga vid barn nr 6??? Grrrrrrrrrrr.
    Jättekramen!!!

Miism: terrorisera på
    Uppskattas!
    Ja om avstånden bara kunde va liite kortare
    Kram!

Katten: kraaaamisar söta vän!

Mulan: kram

Svar på tråden Kramiiis vänner