• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • budde1
    kramiiis skrev 2011-09-02 16:11:06 följande:
    Kram på er! Härligt att det iaf finns några som inte glömt bort mig helt....Börjar bli trött på att vara den som ska ta kontakt med folk så kallade vänner, nåja.

Budde och toksnippa nä jag borde väl
    Inte få skulden men det är väl lätt att lägga den på mig då jag är den felande faktorn i det hela.

Tyvärr vill inte eller snarare vägrar sambon gå å prata så kommer ju ingenstans.

För tillfället verkar vi båda satsa på att jobba ihjäl oss fast på vArsitt håll då. Jag åker endast hem för katten skull annars hade jag nog jobbat hela kvällarna. Lätt sätt att fly men farligt i längden har ju redan kört den metoden förut och det gick ju åt pipan. Jaja skitsamma.

Annars känna det som att jag gett upp nu jag gör inte en enda grej för att försöka bli mamma. Jag lever i en förneklse-bubbla om
    Att jag skiter i barn. Och överallt pratar ju folk om det som att det är så lätt och man sk ju planera lämplig tidpunkt osv och jag sitter å skrattar för mig själv om hur korkade alla i ens närhet är. Och bestämmer mig nästan för att va helt oförstående om det visar sig att ngn har problem.

Typ återkomm när du gjort 10 Ivf eller äd då kan du få medömkan annars så får du klara dig själv.
    Usch vilken hemsk människa jag är nu.

Sen är jag ännu tröttare på klagande mammor, va fan skaffa man barn för om de bara är jobbiga? Ne ingen kan längre förvänta sig förståelse eller tröst från mig för det har jag ingen lust till längre. Tröttnat på att va deb stöttande personen men att sedan få bära på mitt hyffsat tunga liv själv.
    Men jag klarar mig...

Så färdigöst ur min mun.
    Hade bra alla!

/totalt less kramiiis
    Förstår hur du mår!!! O hpppas så att du ska få må bättre. Massa Kramar
  • Vädur 78

Kramiiis: Kramar om dig! Önskar som sagt jag kunde göra något för dig!

♥♥♥
  • Höst flickan

kramiiiis...vill bara säga att du inte är ensam i en hel del av dina känslor...
    stor kram på dig sötnos

• Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-09-17 23:02:15 följande:
    Har ingen tid över till ngt löngre....

Kram på er som finns!
    Kram kram på dig
    ♥♥♥
  • janssonskatt
    kramiiis skrev 2011-09-17 23:02:15 följande:
    Har ingen tid över till ngt löngre....

Kram på er som finns!

Bamsekramar!!!!