Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Miism: jsg kom ur morgonrocken... Men hamnade i köpcentrum och shoppade kläder, intebra då jag varken behlver eller har råd :-/ men jag bara ville ha och skyller på nya jobbet - måste ha nya kläder hehe Ska kolla in glidaskolan
Lilla jj: tack söt! Vore mysigt att koma ner hmmm Katten: undrar om man kan byta ut hela sin kropp
Det vore nåt
Vädur: läkarna sägeringet om chanser längre, frågar jag säger de bara "du får känba efter själv om du orkar mer" men hallå jag vill veta om det är meningsfullt vare sig jag orkar eller inte. Får se vad de säger när det blir återbesök på ks i höst. Pimpis: jag äl-testar inte längre, då min mens kommer tätare å tätare så funderar jag mer på om jag ens har äl. Kanske ska ältesta nu och se. Tack för pepp! Jag hoppas du har rätt ifall det är så att jag fortsätter med äd. Stooooor kram och tummar och lite kramis-nervositet
förresten varför tar de i nyheterma endast upp par som har lyclats tillslut! 5 ivf är lixom nada i min värld. Ta upp par som gjort 10 behandlingar och inte lyckats istället, och se hur de lever vidare. Fast vi ställer väl kanske inte upp? Kram på alla!
Kramiiis: Håller med de andra och hoppas att det bara är ren otur ni haft. Man läser ju då o då om de som lyckas efter så många försök som ni gjort. Läste en gång om nån här i sverige som fick tvillingar på 12:e försöket tror jag det var.
Ibland kan ju dessa solskenshistorier vara jobbiga men samtidigt är det väl dom som gör att man inte ger upp hoppet helt när allt går emot en.
Kramar
Ja att mina tummar är blåa sedan länge vet du ju vännen, kram på dig kramiiis!
Jag tror precis som pimpis att det kommer ett guldägg en dag. Det som ni har väntat på.
Åh vore så kul om du kom ner. Jag jobbar v.30 men annars är jag fri och ledig hela sommaren.
Kram kram kram till fina Kramiiis
Du är en Amazon-krigare i mina ögon Kramiiis!!! Lika tuff och stark!
Tittar in och lämnar en kram !
Trötter: sööötnos! Hur är det med dig??? KraaM
Katten: kraaaaaaam
Kram kramiiis! Nu är det snart dags att börja jobba. Hur känns det?