Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Stor kram tillbax pimpis!!!
Här blir det en kul helg not... En sur sambo kom hem och jag känner mest för att dra härifrån...
En kram från mig med!!
Jag måste nog ta å förklara vilka mängder blod som kommer (för visa känns lite väl taskigt ) för att sambon möjligen ska förstå hur trött och slut jag är. Jag är så matt och har sån huvudvärk att det finns inte och så får jag höra allting jag inte gör och "när ska jag få nån avlastning".
Jag är bara jag: kraaaaaaam
Heheheh
Vet ej om jag har järnbrist men järntabl hjälper ej.
Lider med er, kramiiis och Pimpinellan, finns ju inget att säga som hjälper tyvärr. Bara håller alla tummar jag har att det snart blir er tur att bli tjocka och goa.För nångång blir ni mammor, det är ju helt klart. På något vis.Kramar till er
ja jag har heller inga ord, känner mig så ledsen över hur orättvist det ska vara. Det är skittufft att vara ofrivilligt barnlös och det tar så enormt på relationen. Önskar verkligen det bara varit otur alla dessa gånger (du är så stark som orkat alla gånger, jag skulle nog gett upp efter hälften!) alt. att ni satsar på adoption och går igenom, och slipper vänta så lång tid därifrån. Vänta har ni gjort så länge ändå!
KRAM KRAM KRAM!
Tusen kramar min fina vän. Du vet vad jag tycker o känner... Skit är vad det är.
Jag vet inte heller vad jag ska skriva.... Men tänker på er och hoppas det finns någon rättvisa tillslut!
Kram kram kram