Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Blä för mensvärk föresten själv är jag inne i min "småblöda" period så ingen värk det är mest irriterande och ledsamt...
Skickar världens största kram!
Kramar om dig varmt o länge!!
Jättekram levererad! Tänker på dig!
Kikar in till min lilla vän kramiiis...har själv ju mått pyton o mår fortfarande lite knasigt till o från..därför har jag inte orkat stötta dig...men jag tänker på dig..
hoppas det är bra o grattis till ditt jobb.
kram
Inte ska han ge skulden för din kropp strular?? Nää... och adoption är ju ett jättesteg det med att ta, ni får stöta och blöta, kanske gå o prata med någon om det? Vi var i dem banorna också, men det var jag som var emot adoption - hade svårt att tänka mig att kunna ta till mig någons annans barn. Det finns samtalsstöd och bollplank för sådant med, vilket jag funderade på att ta till - men så snubblade turen in för oss. Annars hade vi nog ställt oss i kö.
Kram goding!
Puss mitt hjärta... Ville bara tala om att den här Frun är nog en av de virrigaste i landet , har glömt mobilen på jobbet så tro inte att jag dissar dig!!!
Gumman! Skickar största kramen. Saknar dig. Så länge sedan vi sågs nu. Hör av dig när du får tid att ses!
Ska svara er alla så fort jag orkar just nu så får ni kramar allihop
Hoppas: om du kan komma lite närmare östra station kan jag nog ses när som efter 16:30