• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • kramiiis

Blä för mensvärk föresten själv är jag inne i min "småblöda" period så ingen värk det är mest irriterande och ledsamt...

• Höst flickan

Kikar in till min lilla vän kramiiis...har själv ju mått pyton o mår fortfarande lite knasigt till o från..därför har jag inte orkat stötta dig...men jag tänker på dig..
    hoppas det är bra o grattis till ditt jobb.

kram

• budde1
    kramiiis skrev 2011-08-20 11:06:54 följande:
    Hej förlåt att jag inte skriver särskilt mycke här inne. Men jag har ingen plan för framtiden öht vet ju fan inte ens om jag äri ett förhållande eller singel i framtiden. Så
    svårt att bry sig om att ens försöka hitta kraft eller lust till att bilda familj. Istället siktar jag på att jobba hårt. Smart nä kanske inte men det verkar ju va det enda som betyder ngt för folk jag har i min närhet. Att jag är headhuntad, omtyckt av chefen och en vd som tror stort om mig det spelar ingen roll så länge jag inte har en ännu bättre lön och ännu bättre tjänat osv.

Dessutom så verkar det som att klimakteriet har kommit nu. Mensen beter sig något extremt konstigt och humöret svajar mer än vanligt, svettas och har vallningar. Mensen har senaste gångerna börjat med småblödningar i 7-10 dagar för att sedan à superiklig 5-7 dagar och sen uppehåll i 2 veckor innan det börjar igen vilket är ett tydligt tecken på att det inte bildas ngn östrogen vid tidpunkten för ÄL och det är så klimakteriet börjar. Och även om jag vetat om det så är det svårt att ta till sig när ens största längtan fortfarande är ett alldeles EGET barn och det kommer ju då aldrig att hända.

Jag har inte berättat fetta för sambon för jag vet inte om jag får stöttning eller bara ännu mer skuld.
    Varför ska din sambo ge dig skulden för att din kropp krånglar??? Det kan ju inte du rå för o du vill ju inget annat än att få barn.
    Klart att de blir slitningar i förhållandet när de bara jävlas, men ja hoppas du kan få stöd av din sambo. För det behöver du!! KRAMAR

Men  kul att de funkar på jobbet, hoppas det får dig o tänka på annat ett tag så du får läka . O sen orkar ta tag i hur ni ska göra i framtiden, Adoption..... Håller tummarna att de ska gå bra för dig!!! Kram igen ....
  • toksnippa

Inte ska han ge skulden för din kropp strular?? Nää... och adoption är ju ett jättesteg det med att ta, ni får stöta och blöta, kanske gå o prata med någon om det? Vi var i dem banorna också, men det var jag som var emot adoption - hade svårt att tänka mig att kunna ta till mig någons annans barn. Det finns samtalsstöd och bollplank för sådant med, vilket jag funderade på att ta till - men så snubblade turen in för oss. Annars hade vi nog ställt oss i kö.

Kram goding!Hjärta

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • Fru Orange

Puss mitt hjärta... Ville bara tala om att den här Frun är nog en av de virrigaste i landet , har glömt mobilen på jobbet så tro inte att jag dissar dig!!! Hjärta

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • hoppas77

Gumman! Skickar största kramen. Saknar dig. Så länge sedan vi sågs nu. Hör av dig när du får tid att ses!

• kramiiis

Ska svara er alla så fort jag orkar just nu så får ni kramar allihop

Hoppas: om du kan komma lite närmare östra station kan jag nog ses när som efter 16:30

Svar på tråden Kramiiis vänner