• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • mulan

Kramiiis: hoppas att du kommer trivas på nya jobbet nu . Hur känns det hitills och hur är dina nya jobbarkompisar????? Kramar!!!!

Gerbia: Kul att se dig !!! Hur är det med dig?? Kramar!!!

♥ Ebba ♥
  • kramiiis

Jag är bara jag: nu är jag nyfiken
    Kraaaamisar

Än så länge är det bra på jobbet, trevliga kollegor som är lätta att prata med. Men fullt upp redan från dag 1 var Inte många dagar intro utan på det direkt. Dock fattar jag ute riktigt än vad jag pysslar mwd men det ordnar väl sig. Hehe. I onsdags full dag i labbet, igår första "tjänsterresan" ute hos kund och nästa vecka är nästan fullbokad redan. 1,5 övertid denna vecka...Men är ju bra att fylla på flexkontot.

Va ute på Sandvik igår, och min "handledare" var med. En på Sandvik sa till handledaren "ni får ha henne ett år, sen vill och behöver jag ha henne"
    Hehe.

Kram! Hinner tyvärr inte riktigt med fl mer än när jag går på toa...

• miism

Kramiis: Vad glad jag blir att du trivs på jobbet! Helt underbart. Sug åt dig av allt beröm, för det är du värd!
    Längtar efter att träffa dig men har inte riktigt fått till det med kalendern, jobbar dock på det :)
    Hur var semestern?

KRAMAR!!

• janssonskatt

Så skönt att du verkar trivas och att kollegorna är bra, det är ju så viktigt!
    Tänker på dig, kram!

• Lilla JJ

Kramiiis, vad det låter roligt med ditt nya jobb. Saknar dig massor. Kraaaaaaaaaam

Mammas lille kille kom 100803
  • Mirakelbarn

Kramiis: vad glad jag blir när du verkar ha det bra på ditt jobb, sug nu åt dig alla komplimanger o njut av att du är så bra JA, det är dags snart för mig så på lördag är min BF. Jag önskar såå att du nu kunde få ta över min graviditet när min bebbe ska titta ut. Detta vore min önskan kära vän. Puss o kram

• kramiiis

Hej förlåt att jag inte skriver särskilt mycke här inne. Men jag har ingen plan för framtiden öht vet ju fan inte ens om jag äri ett förhållande eller singel i framtiden. Så
    svårt att bry sig om att ens försöka hitta kraft eller lust till att bilda familj. Istället siktar jag på att jobba hårt. Smart nä kanske inte men det verkar ju va det enda som betyder ngt för folk jag har i min närhet. Att jag är headhuntad, omtyckt av chefen och en vd som tror stort om mig det spelar ingen roll så länge jag inte har en ännu bättre lön och ännu bättre tjänat osv.

Dessutom så verkar det som att klimakteriet har kommit nu. Mensen beter sig något extremt konstigt och humöret svajar mer än vanligt, svettas och har vallningar. Mensen har senaste gångerna börjat med småblödningar i 7-10 dagar för att sedan à superiklig 5-7 dagar och sen uppehåll i 2 veckor innan det börjar igen vilket är ett tydligt tecken på att det inte bildas ngn östrogen vid tidpunkten för ÄL och det är så klimakteriet börjar. Och även om jag vetat om det så är det svårt att ta till sig när ens största längtan fortfarande är ett alldeles EGET barn och det kommer ju då aldrig att hända.

Jag har inte berättat fetta för sambon för jag vet inte om jag får stöttning eller bara ännu mer skuld.

• miism

Kramiis: Käraste käraste vännen min. Du måste börja göra saker för din egen skull och inte för alla andra.
    ( Jag VET, det är så lätt att säga, och så svårt att göra). Du är suverän, du är för sjutton headhuntad till ett jobb, hur ofta händer det på en skala? Inte i min värld iallafall. Du har doktorerat, bara det slår det mesta.
    Blä för klimakteriestörningar, har ingen aning om det finns något som hjälper mot symptomen. Ligger just nu klubbad i mensvärken from hell, varför ska det strula om det ändå inte funkar som det ska??

och du, även ett adopterat barn blir ditt alldeldes egna barn, vet att det inte känns så nu, men jag lovar. Filip tittar på mig och säger MIN mamma, och just då, då är jag hans alldeldes egna mamma, även om han har växt i någon annans mage, så är det i mitt hjärta han har växt. Adoptionskö, pronto! Pronto!!

Skånetur? ;) jag vet, jag ska ta mig till stockholm, snart..lovar.

• kramiiis

Nu står jag vid centralen å gråter. Smart folk glor...
    Jaja.

Miism: kram söt! Klart ett adopterat barn är ens alldeles egna är nog mest mina jag är en jävla tant trots att jag är 30 tankar som stör...härligt å bli kallas mamma vill oxå

Har tyvärr inte så mycket möjlighet att åka iväg för tillfället

Svar på tråden Kramiiis vänner