• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • pluggande mamma
    kramiiis skrev 2010-12-15 14:31:19 följande:
    pluggis: hihi du får tala om hans reaktion sen

hagelinen: härligt att David kommer ner ikväll kan tänka mig att du längtat!
    Men hallå vad dåligt att han inte får provision som de andra grrrr.
    näää blir ju ngt svårt att betala två hus på den lönen tyvärr. Hoppas ni kan flytta hem snart!
    Han påpekade hur snyggt det var att jag hade nålat upp dem.. Men det känns som vi nog hänger upp dem, en annan kommentar va att vi får väl köpa nya annars... (ja sa jag, för de var ju såååå biiiiillllliiiigggga NOT...) Tycker det är fruktansvärt att behöva lägga massa pengar på gardiner onödigt typ men nu blev det så.. Kram
  • pluggande mamma
    Mammiztill2 skrev 2010-12-15 15:35:53 följande:
    PLUGGANDE MAMMA, ang Gardinerna tyckte JAG att de var fina och härligt med lite färg klickar i gardinerna!! Behåll dem tycker jag
    Tack Ja, nu är det nog bestämt att de får komma upp
  • pluggande mamma
    kramiiis skrev 2010-12-15 16:49:08 följande:
    MORR!

från och med nu ska jag inte gå in nån annastans än i "min" tråd ( )
    gaaaaaaaaaaah, varför lyckas ALLA med sina jävla ÄD försök för???
    Och varför får de lyckas två gånger på raken oxå, alltså även plussa på första försöket när det gäller syskonförsök

tycker det är orättvist, och jag kan inte låta bli att vara så sjukt avundsjuk. Så nu ska jag inte titta in nånstans längre...

morrar lite till

*mutter mutter*
    Nä, inte hoppa runt i massa andra dumma trådar nu! Hjärta
  • kramiiis

Pluggis: fick han veta priset innan han sa köpa nya?
    Hihi de är roliga som påpekar att de är uppnålade. Killar

Nä nu ska jag hålla mig här:)

• pluggande mamma
    kramiiis skrev 2010-12-15 17:18:39 följande:
    Pluggis: fick han veta priset innan han sa köpa nya?
    Hihi de är roliga som påpekar att de är uppnålade. Killar

Nä nu ska jag hålla mig här:)
    Ha ha... nä jag sa bara att jag flyttat över liiite pengar från hans konto för att kunna köpa gardinerna
  • Lilla JJ

Haha oj en kille som både märker att gardinerna r uppnålade OCH säger att ni kan köpa nya. Vart hittar man en sån?

Kramiiis: Ja stortrivs redan här i nya läganheten Saknar bara mina grannar från förra stället
    Dom som bor här hälsar knappt.

Jag håller på att du ska hålla dig till denna tråden den är bäst på hela FL

Mammas lille kille kom 100803
  • Mammiztill2
    pluggande mamma skrev 2010-12-15 17:06:52 följande:
    Tack Ja, nu är det nog bestämt att de får komma upp
    Bra val
    Och Snygga gardiner
  • Mammiztill2
    kramiiis skrev 2010-12-15 16:53:14 följande:
    förresten, det glömde jag skriva förut. Gyn tyckte även att jag skulle ta ännu mer progesteron än jag tagit hittils kommer alltså bli kladdigt värre vid nästa försök.

och så skulle vi kanske kolla homocystein ifall jag behöver mer folacin (folsyra) än i de vanliga tabletterna. Men då provet kostar, tänkte jag faktiskt fråga min husläkare om hon kan fixa det....
    tur de finns två hål då   men var gör lite kladd om de kan leda till något gott?

Folacin, hur många tabletter har du tidigare ätit innan? ja fick ord. på 1 om dagen
  • kramiiis

Lilla jj: härligt!trist med grannarna men de kanske börjar hälsa när du bott där ett tag?
    Kram

Mammiz: jag har tagit en tablett av den hösta dosen som fanns receptfritt vad det nu var. Ja lite kladd är väl helt ok

Har fått tips på ännu en gyn ska nog ringa honom imorgon och boka tid. Lika bra att få ännu en opinion.

Kramar

Svar på tråden Kramiiis vänner