• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2010-12-15 21:29:19 följande:
    Lilla jj: härligt!trist med grannarna men de kanske börjar hälsa när du bott där ett tag?
    Kram

Mammiz: jag har tagit en tablett av den hösta dosen som fanns receptfritt vad det nu var. Ja lite kladd är väl helt ok

Har fått tips på ännu en gyn ska nog ringa honom imorgon och boka tid. Lika bra att få ännu en opinion.

Kramar
    Lycka till
    ♥♥♥
  • Lilla JJ

Ännu en gyn låter ju bra. Man ska undersöka alla alternativ och ta det bästa.

Kram på dig gumman!

Mammas lille kille kom 100803
  • eekramaren
    Kramiiis skrev:  förresten, det glömde jag skriva förut. Gyn tyckte även att jag skulle ta ännu mer progesteron än jag tagit hittils kommer alltså bli kladdigt värre vid nästa försök.

och så skulle vi kanske kolla homocystein ifall jag behöver mer folacin (folsyra) än i de vanliga tabletterna. Men då provet kostar, tänkte jag faktiskt fråga min husläkare om hon kan fixa det....
    Hej gumman! 

Vill bara fråga dig om du testat den prog-gelen som man kan ta istället för vaggisar.
    Testade den endast vid mitt sista försök o kändes som att det var den som gjorde det hela till ett +.
    Istället för vaggisar som bara känns som allt åker ut så ska man röra sig direkt efter man tagit det så det kladdar in sig i slemhinnorna.

Tänkte kanske om du nu skulle testa mer prog varför inte kanske köra med både vaggisar o gel.
    Eller får du prog i tablett form?

Kram på dig gumman
  • kramiiis

Lilla jj: ja typ speciellt när man har frikort då r det bara å gå till typ alla som finns...

Eekramaren: har testat båda varianter flera gånger. Kanske ska fråga om blanda.
    Kram söt!

Vädur: morrn söt!!

• mulan

God morgon i tråden Solig!!!!!

Nu har hostan kommit men ingen feber. Å jag får alltid hosta när jag är förkyld men väldigt sällan feber så det är nog ingen Nöff Nöff *pust*

Å en extra varm kram i snökaoset till vår älskade goa Kramiiis

.?*¨*? VECKA 38 ?*¨*?.
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2010-12-16 08:37:45 följande:
    Lilla jj: ja typ speciellt när man har frikort då r det bara å gå till typ alla som finns...

Eekramaren: har testat båda varianter flera gånger. Kanske ska fråga om blanda.
    Kram söt!

Vädur: morrn söt!!
    du som är söt ju
    ♥♥♥
  • Vädur 78

Nu snöar det här..... de säger att det ska komma 20 cm nu Blä blä blä nu kan det räcka med snö

♥♥♥
  • Vädur 78
    mulan skrev 2010-12-16 08:47:54 följande:
    God morgon i tråden Solig!!!!!

Nu har hostan kommit men ingen feber. Å jag får alltid hosta när jag är förkyld men väldigt sällan feber så det är nog ingen Nöff Nöff *pust*

Å en extra varm kram i snökaoset till vår älskade goa Kramiiis
    Verkar som nöff nöff är på väg tillbaka. Läste på aftonbladet att 10 st hade dött i England av det och att det hade insjuknat en del här med....
    ♥♥♥
Svar på tråden Kramiiis vänner