• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • kramiiis

Mulan:

Vädur: hihi ska vi bråka om det sötnos

Lite låg idag... Ville inte gå upp utan ligga kvar i sägen med kissetroll.

• Vädur 78
    kramiiis skrev 2010-12-16 08:50:22 följande:
    Mulan:

Puss på dig
    ♥♥♥
  • miism

Godmorgon kramiis och alla andra härliga i tråden!

Inte bara kramiis som har seg dag idag, klockan är snart 11 och jag har visserligen kommit ur sängen och klätt mig, men det där med frukost känns som något jag hoppar över idag. Maken och sonen har ätit, men vi behöver handla och inget av det vi hade hemma kändes gott idag. Är sådär lagom seg och kräsen.
    Väntar på att vår städerska ska komma och städa, jepp vi är bortskämda här nere med vissa saker.
    Ska gå ner till köpcentrumet framåt lunchtid och äta lunch och handla, passar på att fly fältet medan här blir städat, är inte riktigt bekväm med att vara hemma när det blir städat, även om det är VÄLDIGT skönt att få det gjort.

• mulan
    Vädur 78 skrev 2010-12-16 08:50:06 följande:
    Verkar som nöff nöff är på väg tillbaka. Läste på aftonbladet att 10 st hade dött i England av det och att det hade insjuknat en del här med....
    Ja här hemma var det ett barn smittat på sjukhuset å sen då den flickan jag träffade som var först på sitt sjukhus. Än så länge är det inte många men det kommer nog öka snart.
    kramiiis skrev 2010-12-16 08:50:22 följande:
    Mulan:

Ja ligga kvar i sängen och gosa katt är inte helt fel Hjärta. Kramar
    miism skrev 2010-12-16 09:04:59 följande:
    Godmorgon kramiis och alla andra härliga i tråden!

Inte bara kramiis som har seg dag idag, klockan är snart 11 och jag har visserligen kommit ur sängen och klätt mig, men det där med frukost känns som något jag hoppar över idag. Maken och sonen har ätit, men vi behöver handla och inget av det vi hade hemma kändes gott idag. Är sådär lagom seg och kräsen.
    Väntar på att vår städerska ska komma och städa, jepp vi är bortskämda här nere med vissa saker.
    Ska gå ner till köpcentrumet framåt lunchtid och äta lunch och handla, passar på att fly fältet medan här blir städat, är inte riktigt bekväm med att vara hemma när det blir städat, även om det är VÄLDIGT skönt att få det gjort.
    Håller tummarna stehårt inför dagen!!!! Hoppas att ni får positiva besked idag! Kramar
    .?*¨*? VECKA 38 ?*¨*?.
  • kramiiis

Nu är jag rejält trött på frågan "have you finisher your thesis" gaaaah

Nej och sluta tjata

• Turbomamma

Hej!

Vi hoppar NK idag så är du sugen får du  jättegärna komma förbi idag! Kram kram

• pluggande mamma
    Lilla JJ skrev 2010-12-15 19:40:28 följande:
    Haha oj en kille som både märker att gardinerna r uppnålade OCH säger att ni kan köpa nya. Vart hittar man en sån?
    Ha ha.... ja, de kanske är få...
Svar på tråden Kramiiis vänner