Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

Lilla JJ skrev 2011-02-07 17:56:43 följande:
    Kram på dig gumman!
    kraaaaaam sötnos!

får jag flytta ner till dig och bli din "sambo" och få gosa med lillkillen? Drömmer skämtåsidå
    jag bara funderar på hur jag ska kunna få bli "låtsasmamma" iaf... typ...

jag har lite underliga idéer ibland, typ som att bli lesbisk och skaffa en fertil tjej... måste ju vara den bästa lösningen, problemet är väl bara att jag inte överhuvudtaget har den läggningen... hmm.
    please don't hurt me anymore
  • kramiiis
    Lilla JJ skrev 2011-02-07 19:42:28 följande:
    Ja men det skulle fungera för vår del. Jag är inte speciellt road av att skaffa nån ny karl efter den senaste om du förstår vad jag menar. Så kan vi skaffa en bebis ihop

Synd om Hugo bara. Han är ju rädd för katter.
    jupps förstår och jag kommer nog inte heller va det om detta inte håller...

Hmm Hugo och Morries ska nog kunna förstå varandra tillslut efter en del skällande från Hugo och en del fräsande från Morries . Tillslut kommer de ligga i samma korg och gosa ändå tror jagKatt Katt(=hund)

Och så åker vi till danmark och skaffar en bebis ihop. Se där detta blir perfekt ju!
    Så kan vi sitta länge och prata och prata om våra liv för att sedan inse att det inte berör oss längre och vi kan fortsätta leva lyckliga i alla våra dagar

lovely!
  • kramiiis
    hoppas77 skrev 2011-02-07 20:39:10 följande:
    Kramiis: Kraaaaaaaaaaaaam vännen!!!
    kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

oooooh jag är så spänd på att få träffa lilla sötnosa! för hon är bara så söt!
    du oxå
  • kramiiis

går inge bra å jobba idag, fattar inte varför jag har ju knappt ngt kvar att göra, förutom skriva lite diskussion i en artikel. Men det är som bomull i huvet.

• kramiiis

sambon skulle egentligen åkt till england igår kväll, men det hela slutade med en väldigt sen kväll på jobbet istället. Där ena projektledaren skriker och gormar och sliter i han och säger att han måste stanna kvar och fixa en del grejer medan chefen skriker och sliter i han och säger att han ska åka till england. Han står mittemellan och får inget gjort förrän de andra börjar gorma på varandra istället och sambon snällt sitter kvar och jobbar. För att sedan få höra att han ska till england idag kväll, men det går inte heller för han är fast på jobbet och hinner omöjligt med planet.

funderar på hur det kommer bli hemma om det ska bli såhär igen och dessutom med att han ska resa utan förvarning... han orkar inte, det ser jag på honom, han är slutkörd sen innan.

men hur får jag honom att säga nej och även sluta vara den som städar upp efter alla och slutför saker och ting när de andra sticker kl 16.

• kramiiis

en stressad sambo ringde som är påväg till arlanda för att åka till birmingham, kommer fram där vid midnatt för att sedan upp tidigt imorgon och vara på möten.
    snark, själv hade jag aldrig orkat. Dessutom måste han jobba på flyget och kanske inatt

han kommer hem på fredag, så blir några ensamma dagar igen, men är väl säkert bara bra.,... kanske.

Någon stockhomare som har lust att ses någon kväll?????

• kramiiis
    Vädur 78 skrev 2011-02-08 16:04:13 följande:
    å önskar jag bodde i Sthlm då kunde vi träffats  
    synd att detta land är så avlångt *morrar*
  • kramiiis
    Pimpinellan skrev 2011-02-08 16:06:51 följande:
    Jag säger detsamma,men 40 mil på en kväll... Nja, min vän "kramen"... Osis! Drömmer
    inte? Drömmer  kan kännas liiiite långt ja synd

kram tillbax rara du!
Svar på tråden Kramiiis vänner