Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

Hemma!

Vödur: Typ en halvmeter nysnö! Ska nu skotta uppfart ca 20*4 meter! Jippi

• kramiiis

Pimpis hihi nä då ligger vi i lä
    Klimathot med all sannolikhet!

Inte vanligt med sån här vinter direkt.

Måste skotta vidare! Så sambon iaf får in bilen när han kommer hem om han kommer hem. Ingen aning hur det är med flygen.

• kramiiis

Uj lång bilresa!

1,5 timme skottande börjar bli mör. Lite kvar men nu kan man iaf komma in med bil och gå någorlunda fritt fram till huset

• kramiiis

Klar efter två timmar...
    Trist att ni grälat hoppas det ordnar sig snart. Men stort hus skadar inte så man kan gå å gömma sig

Blir ett stort glas cola och nån macka sen choklad och gosa med kissen

Sambon ha inte ringt än så antar han är fast nåntans. Han skulle landat vid åttatiden men jag vet inre vilket bolag. Hmm.

Extra stor kram till dig!

• kramiiis
    mm är likadant med helgerna för oss. Är s tärande med gräl tycker jag. Bänkat mig i soffan aj vad ryggen gör ont nu när jag slappna av.

Nu har han landat får se om han kan skota fram bilen på Arlanda.
  • kramiiis

trötter: KRAM SÖT!

katten: KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

please don't hurt me anymore
  • kramiiis

:-d

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

• kramiiis
    Mirakelbarn skrev 2011-02-14 14:19:36 följande:
    Kram på alla hjärtansdag kära kramiiis!!! Jag är på skidsemester i Idre o ändå kom mannen med present idag, är det inte sött?? Han hade varit i sport butiken o köpt en mysisoverall till mig Hoppas du blir uppvaktad i kväll, kraaammm
    åh vilken man du har!

Jag blev inte uppvaktad överhuvudtaget, inte ens en puss, men men.... han bruka ju aldrig komma ihåg hjärtedagen och inte heller årsdagar, förlovningsdag osv. Så jag förväntar mig ingenting.
    Möjligtvis hade jag uppskattat ett "tack" för att han fick fina vinflaskor av mig, för att han i söndags klagade på att vi inte hade vin hemma. Men näää. så skitsamma. grrr
    Tröttimössan skrev 2011-02-14 19:16:09 följande:
    Om karlarna inte uppvaktar oss så är de *svärord* inte värda oss!
Svar på tråden Kramiiis vänner