Kramiiis vänner
Ska förbi Hagelinen imorgon kväll.
Har lite svårt att gå alltför tidigt på dagarna
Kraaaaaam
Ska förbi Hagelinen imorgon kväll.
Har lite svårt att gå alltför tidigt på dagarna
Kraaaaaam
låter som en utmärkt idé mulan! Jag är på!
Kan låta lite underligt och jag älskar min sambo det gör jag vill inget hellre än att vi ska må bra tillsammans.
Men jag känner för att festa och flirta med folk hehe. Men inte längre än så. Jag bara känner för att va glad-berusad
Har lite gamla flashbacks av en del killar som varit kära i mig men fått nobben av mig men jag har ändå småflirtat med dem och dansat och så (även efter att jag och sambon blev ett par) hade även en förmåga att alltid hamna i nån killes knä och bara va för att jag behövt så mycke närhet...
Hmm onsdag kanske ska dra ut på stan
Hihi puss söt mössan!
Pratade med sambon i telefon nyss han var påväg till hotellet från restaurang. Helt plötsligt mitt i sa han "vi hörs senare hej" klick.
Nu ringde han igen från hotellet tydligen var det några gangsters som han kallade dem (hörde lite i bakgrunden innan han ls på) som han blev seriöst rädd för och att möjligen bli nedslagen, så han var tvungen att pinna på lite fortare. Morr
tycker inte om sånt...
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamisar sötnosar!
skrippo: idag är det ok med mig. Lite trött, eller vääääldigt trött.
miism: jag inte alls inte överhuvudtaget avundsjuk.
*MORR*
skönt att ni fått visumen förlängda!
KRAM!
Wiiiiiiiie!!!!!!!!
Fick just ett mail från Tidsskriften vi skickade in senaste artikeln till. Och förutom några små språkliga rättelser och några saker vi ska förtydliga så är den accepted!!!!!!!!!
Och så skrev granskaren "research presented should be of interest for a wide audience" Yey!!!
Jag kommer ha fyra publicerade artiklar och det är väldigt ovanligt på vår institution! Det är ovanligt ens med tre publicerade!!!
Tack sötnosar!!!
Jag är FAST vid östra station (jobbet) kommer ingenstans för ingenting går!!!
Sambons mamma ringde och undra var jag var och erbjud sig att hämta mig
mer än
Mina egna föräldrar gör!!
Less på snö!
Pimpis: ja det är tur jag har er! Ni är för långt bort de flesta dock
kram!
Vädur: det rullar nu iaf!