BF september 2011
Astrogirl - Så ledsen för din skull
nasj - Vad roligt!
Var ju också på ultraljud idag och det visade sig att jag inte alls fått missfall för där fanns en dryga två cm livlig en som vände och vred på sig ![]()
Astrogirl - Så ledsen för din skull
nasj - Vad roligt!
Var ju också på ultraljud idag och det visade sig att jag inte alls fått missfall för där fanns en dryga två cm livlig en som vände och vred på sig ![]()
Tusan nu fnissade jag åt era bekymmer, skall se att jag är den som imron sitter här och skriver om både hemorojder och analklåda. ;)
Har tack o lov ingen erfarenhet utav det,s å jag har inga tips att ge, men hoppas det snart blir bättre!
Annars har det varit en ganska s jobbig dag idag, trött och illamående så det känns som jag bara vankat runt som en zombie hela dagen. Hundarna undrar om vi aldrig skall ta o hitta på nåt och de får nog klara sig utan engerad matte idag är jag rädd för.

Jag är arbetssökande, så det funkar ju ganska bra när man är illamående :P Dock känns det inte lika roligt när man funderar på föräldrapeng och så... :/ Skal på intervju nästa vecka och viss oro inför den finns med. Vill ju må på topp då liksom!
Tusan ja! Insåg nu att om precis 2 veckor så har vi kollat på den lille för första gången! Tid för KUB kl 10 den 16/2! Vad jag längtar!!
. Idag har jag och min sambo fått se på lilla knodden som växer så fint i min mage. Är i v 10+2 så jag fick en tid nu för att ta blodprov för att se hur stor risken är om barnet har kromosmförändringar. Det provet tar man ju inte förrän i v 14. Lilla knodden är iaf 3,5 cm lång och ville först inte röra på sig men rätt som det var så sprätte den till och slog några kullerbyttor,då hann vi med och se hela knodden med huvud, 2 armar.2 ben och så det underbara lilla hjärtat som bultade så fint
fick faktiskt en liten tår i ögat när jag såg det
Annars så mår jag oförskämt bra,har kommit till spök veckorna nu
.
. Hoppas du för står vad jag menar
.