Flisan79 skrev 2011-02-15 12:18:53 följande:
Hallå alla expecters!
Mådde så psykiskt dåligt igår att jag ville hoppa från balkongen...typ..hade ju iofs bara brytit benen då vi bor på botten men i alla fall..
Idag mår jag istället toppen...hallå humörsvängningar
Inbillar mig att jag kände bebis igår..men tar det med ro, inte så kul att glädjas över eventuella tarmrörelser. Vi får se om det upprepas för då vet jag. Var iaf på rätt ställe och ganska tydligt, hela jag hoppade till och låg sen blick stilla för att känna mer men såklart så vaknade lillan just då så fick gå in och ge henne nappen.
En lite grose fråga men kan man ha svamp lixom bara utanpå. Alltså typ mellan blygisarna..kliar lite och blir som ett...örk...lager som man kan skrapa bort...sorry för er som redan mår illa.
Här är en till m humörsvägningar. Från att känna mig euforiskt lycklig kan jag bli superledsen och gråta utan att NÅGOT har hänt (jag behöver inte ens tappa nåt/söla/bränna maten eller nånting)
Och jag inbillade mig att jag kände min livmoder imorse innan jag gåt tupp o kissat (var meganödig). Men den var isf mkt högre upp än jag trodde den skulle vara nu (& som BM visade vid gynundersökningen, men då var jag inte så kissnödig). Kändes som en boll som typ låg mitt mellan naveln och "hårfästet", kan den vara där redan? Är i v 12 nu.
Imorgon är det UL och jag börjar bli riktigt nervös, tänk om allt inte står rätt till??