• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • v i r r a
    HannaPannas skrev 2011-01-17 11:17:35 följande:
    Haha =) Känner igen mig. Tycker att alla på jobbet är EXTEMT dumma och ger mig massa jobb. Kan de inte fatta att jag behöver vila och lite glass?? Det där våg-misstagen gjorde jag förra veckan...inget bra. Tur för mig med att jag kan stänga in mig på kontoret, halva tiden iaf..resten är i en reception och stackars dem satarna om de kommer och ställer till besvär idag. ...
    hahaha hoppas jag inte råkar komma in i din reception och ställa en enkel fråga Håller helt med om att alla på jobbet är dumma! Min chef är rent utsagt OND idag! Han bad mig kolla upp ett avtal! Vaff*n - det har jag väl inte betal för!       ....    Eller vänta nu... hmm... jo just ja, det har jag nog. Men ändåååå!
  • v i r r a
    Å nu ska ni få höra!! MIN LILLA BEBIS LEVER!!! Å jag är så jäkla LYCKLIG!!! Är idag i v 7 +2 och hjärtat slog så fint!! Herregud undrar när min panik kommer släppa?? Jag fattar det knappt själv Hjärta
    Härligt!!!
  • katzon

Här är min lilla "cashewnöt"
    Hjärtat pickade på som bara den!

Jag är så fruktansvärt lycklig och nu tänker jag fortsätta vara det ända tills bebis behagar titta ut! Hjärta

• Melinda och Melvin
    katzon skrev 2011-01-17 12:40:29 följande:
    Här är min lilla "cashewnöt"
    Hjärtat pickade på som bara den!

Jag är så fruktansvärt lycklig och nu tänker jag fortsätta vara det ända tills bebis behagar titta ut! Hjärta

Åh Gravid  Hjärta
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • M y
    LitenMy: ännu en gång,härligt att hjärtat slår!

katzon: det var en liten en :) Grattis till ett tickande hjärta.

Själv går jag in i V 7 (6+0) mår fortfarande illa, det kommer när som helst på dagen. Har idag bokat tid för VUL nästa tisdag och nu längtar jag bara dit.

Ni andra som väntar nr 3, har er mage börjat växa? Vilken vecka är ni i ? Min syns tydligt längst ner, den putar ut rätt bra... hur stor ska man bli denna gången? (panik)
  • Hannabus
    M y skrev 2011-01-17 14:55:35 följande:
    LitenMy: ännu en gång,härligt att hjärtat slår!

katzon: det var en liten en :) Grattis till ett tickande hjärta.

Själv går jag in i V 7 (6+0) mår fortfarande illa, det kommer när som helst på dagen. Har idag bokat tid för VUL nästa tisdag och nu längtar jag bara dit.

Ni andra som väntar nr 3, har er mage börjat växa? Vilken vecka är ni i ? Min syns tydligt längst ner, den putar ut rätt bra... hur stor ska man bli denna gången? (panik)
    Har du sett vår fina tråd www.familjeliv.se/Forum-2-7/m56707061.html 

där finns lite bilder :)
  • NornaB

Grattis & Välkomna alla nya {#emotions_dlg.flower}Gravid

Såg att ni skrev om att berätta Vi har berättat för alla, jag hade aldrig kunnat hålla tyst! Inte min grej, och skulle nåt hända så tycker jag det är skönare att alla vet så behöver man inte förklara så mycket. Vi berättade för barnen i helgen och min femåring hade berättat på dagis idag så nu vet dom ocksåSkrattande 

Dom två stora va väll inte så där jätteglada, men jag tror det kommer. Max, den minsta är glad han slipper va minst

Går in i vecka 7 i morgon! Tiden går rätt fort fram! Mår okej, och är så otroligt lycklig!!!!  

Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
Svar på tråden BF september 2011