• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Flisan79
    Renni skrev 2011-01-17 19:32:54 följande:
    Hej hopp!

Här är en som är sååååå underbart glad idag...

Vi var ju på VUL idag och fick titta på vår lilla tuss =)... hjärtat slog så otroligt fint <3<3
    Dock blev jag tillbakaflyttat 2 dgr men det kan ändra sig till nästa ultraljud sa läkarn.
    Nu kan jag äntligen slappna av för nu vet jag att det faktiskt är ett FOSTER denna gången... Wonderful!

Fick även Lergigan Comp utskrivet för illamåendet. Hoppas att dem ska vara bättre än postafen...

Nu sitter den är fin ultaljudsbild på kylskåpet :D
    Åhh, grattis!

Vill oxå
  • Astrogirl
    Hej hopp!

Vi var ju på VUL idag och fick titta på vår lilla tuss =)... hjärtat slog så otroligt fint <3<3
    Dock blev jag tillbakaflyttat 2 dgr men det kan ändra sig till nästa ultraljud sa läkarn.
    Nu kan jag äntligen slappna av för nu vet jag att det faktiskt är ett FOSTER denna gången... Wonderful!

Fick även Lergigan Comp utskrivet för illamåendet. Hoppas att dem ska vara bättre än postafen...

Grattis!! Vad härligt!!
  • SannaM

Åh vad mysigt för er som fått se pickande hjärtan!!

Jag fick ju se min lilla prick i 5+5, ja för en vecka sen, men jag vet inte om det var skärmen som flimrade då eller om det var hjärtat... kan ju vara något tidigt för hjärtat faktiskt. Men om en vecka, åååh, då MÅSTE det vara ett hjärta som slår när vi tittar!!

Och PUH. Hur trött kan man egentligen vara??? Jag är död. Verkligen fullkomligt jäkla överslut. Fattar inte hur de kommande veckorna ska gå... Jobbet är en pina verkligen för hjärnan funkar inte och inte kroppen heller. Är förstås GLAD att jag är såhär trött också, men inte just på jobbet :-/

• Lindadjo
    Hej hopp!

Visst är det härlígt och skönt att få veta att allt ser bra ut, och du, 2 dagar är ju ingenting, jag blev tillbakaflyttad 2 veckor efter vul
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Flisan79

Var på första besöket hos BM. Typ hälsosamtal. Fick frågan om KUB, vet inte om riktlinjerna ändrats i stockholm men fick det utan problem. Kommer ta blodprovet 11 feb då det även blir inskrivning.

Hela familjen har halsfluss, kul, kul. Jag som under dessa omständigheter mår bäst just nu fårta hand om alla andra. Sora tjejen är dock så gott som symtomfri nu då hon ätit penicillin ett par dagar. Gubben och yngsta var på VC idag. Båda har runt 40 graders feber. Börjar själv få ont i halsen nu....men det känns oundvikligt . Jag tål dock inte penicillin så jag hoppas att jag inte blir lika sjuk som de andra.

• N e m i
    Hej hopp!

Stort grattis! Förstår att du är lycklig!
    ♥ (¯`°?.¸ Vincent 08 09 04 ♥ Bebis BF 11 09 04 ¸.?°´¯) ♥
  • miqaw

En liten fråga... Följer/följde era sambos med på hälsosamtalet?

• M y
    miqaw skrev 2011-01-17 20:03:41 följande:
    Min ska inte följa med, men på inskrivningen ska han. Tycker det är onödig då detta är mitt tredje och  hans första men han läser allt som finns på nätet.
  • Flisan79
    miqaw skrev 2011-01-17 20:03:41 följande:
    Vid första barnet var han typ med på alla besök. Vid andra var han med några ggr. Den här gången lär det bli typ vid ul och KUB
  • miqaw
    M y skrev 2011-01-17 20:11:18 följande:
    Min ska inte följa med, men på inskrivningen ska han. Tycker det är onödig då detta är mitt tredje och  hans första men han läser allt som finns på nätet.
    Det är bådas första i detta fallet och min lilla fundering är att jag har inte fått någon tid för inskrivning men däremot KUB- förfrågan och UL- tid för det... UL- tiden är dock först en månad efter hälsosamtalet... när tusan gubbar är inskrivningen ????  :S
Svar på tråden BF september 2011