• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Jo El
    Flisan79 skrev 2011-09-27 19:49:16 följande:
    Åt en pizza på bb ca 10 min innan de tog vattnet. De hade då erbjudit att jag kunde äta lunch där men ville ha något godare än det de erbjöd. Så det verkade mer som att de tyckte att mat var en bra ide för att orka med.
    Låter mycket bra! :) Tack för svaret!
  • mumia

Jo El - lycka till i morgon!! Jag håller tummarna för oss båda! jag ska vara inne till 8.30...
    Helt ärligt....jag är rädd som fan!! Är nog tur jag har fått lite värktabletter och en sömntablett nu till natten så jag skall vara utvilad när jag kommer för annars lär jag nog inte sova en blund.

Jolina är helt underbar!
  • söjsan

Grattis Norna. Hoppas ni mår bra nu. Vi födde samtidigt på samma fl. Vår gosse kom 07.39! Han vägde 4153 och var 53 lång.

• Zargenta

Lycka till tjejer imorgon! Vi gör ett nytt försök då också eftersom inget hände idag... Ligger kvar över natten med sambon!

Liten olycka men älskad och efterlängtad
  • HannaO

Lycka till ni som ska bli igångsatta imorgon.. Jag fick min lilla prinsessa idag kl 10.22. 51 cm och 3470 g. Lyckan är total efter två sömnlösa nätter med värkar. Nu ligger vi på bb och bekantar oss med varandra. Vilken upplevelse att föda barn. Sån oerhörd smärta men samtidigt så underbart.

• Frelin

Sjösan: Stort grattis!

HannaO: Stort grattis! Visst är det en underbar känsla. Trots smärtan som var extrem så tyckte jag att det var så häftigt hela tiden, även om jag stundtals bara ville därifrån o slippa det hela.
    Men man får sån andrenalin kick som är så underbar!

• Jo El

Mumia och Zargenta! Idag kör vi! Jag har sovit kanske 2timmar inatt men detta ska bara gå. Och ja- jag är livrädd!!! Hjälpes. Inte alls lika kaxig som innan. Lycka till nu tjejer! Kramar till er!!!

• jojojenny

Känns inte som vi är så många kvar här i tråden längre.. ska leta upp listan och kolla strax..

Usch, idag är det BF +8 och jag har nog gråtit halva natten. Tårar som bara kommer utan att man vill men det beror väl främst på att jag känner mig så uppgiven och frustrerad över att ingenting har hänt alls på en hel vecka med sammandragningar.

• jojojenny
    Gravid Gravida - Vi som fortfarande väntar!

Vanillagold BF 6 september
    Vanlig människa BF 8 september
    Leilaz BF12 september
    Mollee BF 15 september
    Lagottolisa BF 16 september
    Jo El BF 19 september 
    Zargenta BF 19 september
    Ullis72 BF 19 september
    Flingan 80 BF 20 september
    Pendolino BF 21 september 
    Dior BF 21 september 
    Mamma0911 22 September 
    Molly BF 22 september  
    emizz  BF 24 september 
    Söjsan BF 24 september 
    Lelay BF 24 september 
    Louisidora BF 24 september 
    Zenobia BF 25 september
    NessaG BF 26 september
    OanaB BF 26 september
    TessaG BF 27 september  
    knittingangel BF 29 september 
    jeea BF 30 september
    Nelia82 BF 30 september

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

Plockade bort några som jag kom ihåg fått sin småttingar redan, är det någon mer så uppdatera gärna!
  • Dior

Haft  brun/röda flytningar sen igår eftermiddag/kväll efter att jag fick min hinnsvepning igår. Haft mensliknande värk och ryggont hela natten, men känner det bara svagt nu. Jag vill att det ska komma igång nu, jag hoppas att dessa flytningar inte försvinner nu bara.