• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • jojojenny

Nu hoppas jag innerligt att det är på G här.. har ju sagt det förr men någon gång måste ju vara gången som inte är falskt alarm ;) Har haft sammandragningar ungefär var 8:e minut sedan kl 15.. har tilltagit lite i styrka nu på kvällen. Har varit ute och promenerat 20 min för att trigga ännu mer.

• Leilaz

Äntligen! 26 september kl. 13.48 kom våran Leo Hjärta 3650 gram och 50 cm.

På BF+14 bestämde han sig för att komma ut! Värkarna satte igång spontant kl. 02.00, 5 min emellan och åkte in...typiskt nog avtog värkarna så fort vi kom in men eftersom jag hade tid för igångsättning 27:e så bestämdes det att vi skulle vara kvar och se om det kom igång igen.
    Oregelbundna värkar fram till ca 9.00 när det blev var 5:e minut igen men när det inte hänt så mycket kl. 10 så tog de hål på hinnorna för att skynda på det. Hände inte så mycket trots det så det blev värkstimulerande dropp för att skynda på ytterligare. På grund av dessa två saker räknas det som en igångsättning även fast värkarna satte igång spontant...men vad gör det nu har vi våran 3:e pojk och han var värd all väntan Glad

Grattis Norna till eran pojke och grattis alla andra som fått sina bebisar!

Hoppas du snusar bebis nu Zargenta och lycka till alla andra som väntar på bebis Glad
  • Thegran

Ingen bebis i natt heller, däremot har jag haft molvärk hela natten och tycker den känns mer och mer.
    men det är antagligen inget annat än förberedelser...

fan vad svårt det är att sova när man ligger vaken och bara känner efter och väntar på tecken på att det ska sätta igång...

• Thegran

Grattis till bebisen!!

Happ, vilka är vi som är kvar nu då? Och vilka har INTE någon igångsättnings tid bokad..?

• Thegran
    Thegran skrev 2011-09-29 06:36:56 följande:
    Grattis till bebisen!!

Happ, vilka är vi som är kvar nu då? Och vilka har INTE någon igångsättnings tid bokad..?
    skönt, då är vi iaf två! Börjar kännas lite tröstlöst när verkligen alla får sina små :S
  • Molly

Hur många dagar har du gått över nu? Bf+7 för mig....

• emizz
    Thegran skrev 2011-09-29 06:49:58 följande:
    skönt, då är vi iaf två! Börjar kännas lite tröstlöst när verkligen alla får sina små :S
    Grattis alla som har fått sin bebbe!!!

En till här som väntar :( +4 idag och känner massa malande mensvärk och tryck neråt men inte mer tyvärr och det börjar kännas hopplöst. Som tur är sover jag bra på nätterna men jag har varit extra trött denna veckan så när gossen varit på dagis har jag i princip bara sovit hela förmiddagen :S