• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Molly

Dior, gjorde hinnsvepningen ont? Har inte ens reflekterat över det tidigare, . Får en hinnsvepning imorgon om kroppen är redo, senaste två veckorna har jag varit stram.

• Dior
    Molly skrev 2011-09-28 11:10:31 följande:
    Dior, gjorde hinnsvepningen ont? Har inte ens reflekterat över det tidigare, . Får en hinnsvepning imorgon om kroppen är redo, senaste två veckorna har jag varit stram.

På mig gjorde det inte ont, kändes nästan som när bebisen trycker på. Hon sa att hon tog i mer än vad hon brukade göra. Jag är typ halvfast och det är på G enligt henne.
  • Molly

Okej, tack ! Håller tummarna att jag börjar bli på g. Less som satan på att vänta. Bf +6 idag. Dottern kom bf -1.

• nillis 86

Hej alla som väntar! Bf +1 i dag.. och inga känningar alls!! förstabarnet så vet inte vad jag ska känna heller! ska fråga om hinnsvepning på fredag! Brukar det ge nått resultat??

• Mamma0911

Ja, vi värka va många som går över. Vilka väntar sitt andra å ha gått över & hur har ni gått över längre nu än med första? Jag ha gått en dag längre nu med denna lill kille

• jojojenny

Andra barnet för mig med och idag är det BF +8.. Med första barnet kan jag endast säga att jag inte fick tidigare än Bf iaf för jag hade havandeskapsförgiftning och blev igångsatt på beräknad dag.

• Mamma0911
    jojojenny skrev 2011-09-28 12:53:29 följande:
    Andra barnet för mig med och idag är det BF +8.. Med första barnet kan jag endast säga att jag inte fick tidigare än Bf iaf för jag hade havandeskapsförgiftning och blev igångsatt på beräknad dag.
    OK, för alla säger att barn nr 2 bruka inte bli sen å helt så gå man inte över längre med andra. Men nu så värka det va många som går över med andra med.

Man få gå å plågas av hemska förvärkar men får aldrig nån bebbe
  • Dior

Andra barnet här också men lååångt ifrån att ha gått över den tiden som jag gick med första.

• Dior
    Mamma0911 skrev 2011-09-28 12:59:56 följande:
    OK, för alla säger att barn nr 2 bruka inte bli sen å helt så gå man inte över längre med andra. Men nu så värka det va många som går över med andra med.

Man få gå å plågas av hemska förvärkar men får aldrig nån bebbe

Hur länge har du gått över?
  • Thegran
    Mamma0911 skrev 2011-09-28 12:36:12 följande:
    Ja, vi värka va många som går över. Vilka väntar sitt andra å ha gått över & hur har ni gått över längre nu än med första? Jag ha gått en dag längre nu med denna lill kille

Väntar också mitt andra barn :) Är på BF + 1 nu. Med dottern så gick vattnet BF+7, och sen föddes dottern med värkstimulerande dropp på BF+10.