• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • LitenMy
    Miniapa skrev 2011-01-18 09:48:34 följande:
    Åh, bara 2 dagar kvar till vul och 3 dagar kvar till hälsosamtal/inskrivning!
    Det bli nog kombinerat hälso- inskrivningsamtal då vi var på det i somras när jag var gravid. Det har ju inte ändrats så mycket med mina vanor eller rekomendationerna på vad man ska äta mm.
    Du hade också haft x? Hur långt gången tror du att du är då?
  • pluppfamiljen

När jag fick mitt missfall så började det med bruna flytningar sen några dagar senare så var det över. Jag hade fått panik om jag hade fått bruna flytningar en gång till. Hoppas det inte är någon fara du kan ju alltid ringa BVC och berätta vad som hänt och be om ett ultraljud då ser du ju själv om allt är bra där inne.   

5 barns mamma
  • Frugravid

Hej! Hoppar gärna in här om det går bra. Är gravid med första barnet och BF är 1 september.

• v i r r a
    pluppfamiljen skrev 2011-01-18 10:08:02 följande:När jag fick mitt missfall så började det med bruna flytningar sen några dagar senare så var det över. Jag hade fått panik om jag hade fått bruna flytningar en gång till. Hoppas det inte är någon fara du kan ju alltid ringa BVC och berätta vad som hänt och be om ett ultraljud då ser du ju själv om allt är bra där inne.   
    ja det är inte roligt just nu. Frågan är väl om man alls kan se något på VUL nu ändå. Det är så tidigt (v 5+3 ca).
    LitenMy skrev 2011-01-18 08:53:48 följande:
    Bruna flytningar är väll gammalt blod? Så länge det inte är klarrött tror jag inte det är nån fara!
     Får hoppas att det är så...
  • LitenMy
    v i r r a skrev 2011-01-18 10:15:38 följande:
    pluppfamiljen skrev 2011-01-18 10:08:02 följande:När jag fick mitt missfall så började det med bruna flytningar sen några dagar senare så var det över. Jag hade fått panik om jag hade fått bruna flytningar en gång till. Hoppas det inte är någon fara du kan ju alltid ringa BVC och berätta vad som hänt och be om ett ultraljud då ser du ju själv om allt är bra där inne.   
    ja det är inte roligt just nu. Frågan är väl om man alls kan se något på VUL nu ändå. Det är så tidigt (v 5+3 ca). Får hoppas att det är så...
    Jag var ju ungefär så långt när jag var inne först..det enda som syntes var ju hinnesäcken på 7 mm!
  • Svalan8

Oj vad mycket att läsa ikapp:) LitenMy: skönt att allt var okej med ditt lilla pyre:)
    Kl 13.00 ska jag på hälsosamtal.

• LitenMy

Nu kan jag lägga mig igen för jag blöder! Fan fan fan! Vilket fult spel och först se hjärtat sen börja blöda! Å helvete! Blöder inte massa och väntar på att kk ska ringa.....visste väll detta var för bra för att vara sant Gråter

• miqaw
    LitenMy skrev 2011-01-18 10:53:36 följande:
    Nu kan jag lägga mig igen för jag blöder! Fan fan fan! Vilket fult spel och först se hjärtat sen börja blöda! Å helvete! Blöder inte massa och väntar på att kk ska ringa.....visste väll detta var för bra för att vara sant Gråter
    Nej nej nej, det var INTE så det skulle bli!!! Håller alla tummar och tår jag bara kan!!!
Svar på tråden BF september 2011