• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Dior

Har fått tid till Elias för röntgen på tisdag nästa vecka och jag hoppas att han slipper skenan. Nu väntar vi bara på operationstid till storebror. Vi mår bra och vi har fått en liten snuttare som bara vill ligga vid bröstet och gosa för det mesta, sover bra på nätterna för att vara 4 dagar.

• 83Lovika

Glöm inte Mammatråden Hoppas alla följer med dit så vi kan fortsätta att prata även efter bebisarna har kommit. Även födelselistan finns o skriva i!

Fina kort Mamma0911 =) 

Mamma till en dotter född 2011-08-25
  • Mamma0911
    83Lovika skrev 2011-10-08 09:51:29 följande:
    Glöm inte Mammatråden Hoppas alla följer med dit så vi kan fortsätta att prata även efter bebisarna har kommit. Även födelselistan finns o skriva i!

Fina kort Mamma0911 =) 
  • SandraP1990

Hello! Ni som har fått barn härinne en fråga: hur många ggr i veckan badar ni era bebisar å använder ni tvål å sånt då lr bara olja??? Jag badar lillan 1gång i veckan kan bli två om hon lyckas smutsa ner sig lr spytt extra mkt på sig sj! E detta förlite? Å då badar jag henne bara i vatten å massa olja!

• Flisan79

Vår bebbe är snart 6 v och har bara badar 3 ggr. Vi kör också endast olja. Sen tvättar vi ju givetvis av henne var och varannan dag på skötbordet

• pluppfamiljen

14 september kom han Hjärta
    äntligen 6 barns mamma <3
  • Liz
    SandraP1990 skrev 2011-10-08 16:59:36 följande:
    Hello! Ni som har fått barn härinne en fråga: hur många ggr i veckan badar ni era bebisar å använder ni tvål å sånt då lr bara olja??? Jag badar lillan 1gång i veckan kan bli två om hon lyckas smutsa ner sig lr spytt extra mkt på sig sj! E detta förlite? Å då badar jag henne bara i vatten å massa olja!
    vår bebbe blir 6 veckor på tisdag och han har badat 5 gånger... en gång i veckan blir det och endast med olja. sen tvättar vi sjävklart av han minst 1 gång om dagen beroende på om han kissar ner sig om han ligger utan blöja/spyr ner sig..