• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Dior
    Thegran skrev 2011-10-03 08:14:15 följande:
    Håll tummarna för att vi får stanna nu! Ska in på FL precis...

Hoppas på bebis Glad
  • Dior
    Mamma0911 skrev 2011-10-03 08:16:20 följande:
    Näe & börja undra hur stor min är nu, vill kunna föda vaginalt. är livrädd för snitt, men som tur va vägde gumman 3905g så jag vet att jag kan få ut lite större bebisar

Sonen vägde 3735g efter 16 dagar och jag trodde att det skulle vara mer faktiskt.
  • denovana

stort grattis till alla er som fått/är igång!

Jag är riktigt deppig nu, BF+6 och det känns som den aldrig ska komma. :(
    Ingen värk, ingenting. Förutom extreemt slemmiga genomskinliga snorflytningar (ursäkta infon!) och det kan ju vara slempropp - fast det spelar ju inte heller någon roll.

Kommer den nånsin att komma??! Man känner sig ju helt uppgiven!

Lycka till nu TessaG!!

• Dior
    denovana skrev 2011-10-03 09:01:51 följande:
    stort grattis till alla er som fått/är igång!

Jag är riktigt deppig nu, BF+6 och det känns som den aldrig ska komma. :(
    Ingen värk, ingenting. Förutom extreemt slemmiga genomskinliga snorflytningar (ursäkta infon!) och det kan ju vara slempropp - fast det spelar ju inte heller någon roll.

Kommer den nånsin att komma??! Man känner sig ju helt uppgiven!

Lycka till nu TessaG!!

Här är det exakt likadant, känner inget på dagarna men det ska tvunget börja på natten men inte bli något av det Rynkar på näsan jag är på +8 idag.
  • Molly

6.05 kom en pojke. 4090 g och 54 lång. Bf +11. Skriver mera sen

• Pendolino

Började blöda vid 06 och har haft regelbundna smärtsamma värkar sen 06:30, kommer var 8e minut. Äntligen är vi igång! Är ju ändå på BF+12 idag!
    Har överburenhetskontroll kl.10:30 och har tänkt åka på den, vill ju veta att bebis klarar värkarna, samt vill jag ju veta hur öppen jag är. Värkarna gör ONT, men försöker andas igenom dom. Kan ju inte börja klaga nu lixom, för det kommer ju bli värre...
    Spännande!! :)))

• Dior
    Pendolino skrev 2011-10-03 09:18:31 följande:
    Började blöda vid 06 och har haft regelbundna smärtsamma värkar sen 06:30, kommer var 8e minut. Äntligen är vi igång! Är ju ändå på BF+12 idag!
    Har överburenhetskontroll kl.10:30 och har tänkt åka på den, vill ju veta att bebis klarar värkarna, samt vill jag ju veta hur öppen jag är. Värkarna gör ONT, men försöker andas igenom dom. Kan ju inte börja klaga nu lixom, för det kommer ju bli värre...
    Spännande!! :)))

Åh vad spännande, lycka till!
  • Dior
    Molly skrev 2011-10-03 09:14:18 följande:
    6.05 kom en pojke. 4090 g och 54 lång. Bf +11. Skriver mera sen

Grattis
  • Zargenta

Grattis till er tjejer, kul att se att det rullar på och verkar lossna för er ;)

Till er som väntar, håll ut!  

Liten olycka men älskad och efterlängtad
  • denovana
    Dior skrev 2011-10-03 09:04:40 följande:
    Här är det exakt likadant, känner inget på dagarna men det ska tvunget börja på natten men inte bli något av det Rynkar på näsan jag är på +8 idag.
    :( Ja det är ju tråkigt med "falsklarm" nattetid, eftersom det är på natten det "brukar" starta så får man ju lite hopp.. Hade liiite liiiite molvärk igår och tänkte "inatt kanske det händer". Men icke! Fy vad tröttsamt! Hoppas din BM ringer FL imorn så du får komma in! Jag har tid 14.30 imorn och vet egentligen inte vad jag ska be om, helst vill jag ju att de bara kollar om det ser ut att vara "Nära" samt att inte behöva gå 21 dagar över tiden.. hm.. Helst vill man ju att det sätter igång NU, men hellre spontant än igångsättning..