• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Thegran
    katzon skrev 2011-10-03 06:02:04 följande:
    Molly o TessaG: Heja heja!!!! Nu är det bebisar på gång
    fast fortf hemma..värkar var 10 min ungefär, som gör apont.
    Hoppas de blir tätare så det är över snart!
  • Dior
    Mamma0911 skrev 2011-10-03 07:22:53 följande:
    Min lille vill aldrig komma Rynkar på näsan 11 dagar över BF nu Gravid

Känner samma här, jag är på Bf+8 idag Rynkar på näsan Jag har ringt Fl två gånger och frågat om jag får komma in för en koll om jag är öppen men det får jag inte. Och sagt att jag inte orkar mer eftersom att jag har ont på nätterna och får knappt någon sömn och att jag inte känner något på dagen.
  • Mamma0911
    Dior skrev 2011-10-03 07:31:51 följande:
    Känner samma här, jag är på Bf+8 idag Rynkar på näsan Jag har ringt Fl två gånger och frågat om jag får komma in för en koll om jag är öppen men det får jag inte. Och sagt att jag inte orkar mer eftersom att jag har ont på nätterna och får knappt någon sömn och att jag inte känner något på dagen.
    Som jag då, hoppas du slipp gå lika länge som jag

Man njöt av sin mage förut, men denna stora tunga sak vill man ej ha kvar Rynkar på näsan Så gör det jätte ont när man rör sig där inne.
    Ska på övertidkontroll den 5/10, hoppas man slipp å är på BB i stället å myser med sin prins

• katzon

TessaG: Fast vet du, till mig sa dom att man inte skulle stirra sig blind på hur täta värkarna var utan hur starka dom var. Dom gör säkert mycket mer nytta än du tror!
    Lycka till! Idag får du träffa din bebis

• Dior
    Mamma0911 skrev 2011-10-03 07:38:46 följande:
    Som jag då, hoppas du slipp gå lika länge som jag

Man njöt av sin mage förut, men denna stora tunga sak vill man ej ha kvar Rynkar på näsan Så gör det jätte ont när man rör sig där inne.
    Ska på övertidkontroll den 5/10, hoppas man slipp å är på BB i stället å myser med sin prins

Jag är i v41 idag och det trodde jag faktiskt inte. Med sonen gick jag över med 16 dagar men då ringde jag till slut själv in till förlossningen och sa att jag orkar helt enkelt inte mer. Jag har en tid hos min Bm i morgon och hon ska gott få höra en massa gnäll om att jag inte orkar mer osv så kanske jag får komma in på fl.
  • Mamma0911
    Dior skrev 2011-10-03 07:48:42 följande:
    Jag är i v41 idag och det trodde jag faktiskt inte. Med sonen gick jag över med 16 dagar men då ringde jag till slut själv in till förlossningen och sa att jag orkar helt enkelt inte mer. Jag har en tid hos min Bm i morgon och hon ska gott få höra en massa gnäll om att jag inte orkar mer osv så kanske jag får komma in på fl.
    Jag ska få tid på onsdag å har ingen bebbe kommit då ska jag be om att dom sätter i gång mig
  • Dior
    Mamma0911 skrev 2011-10-03 08:08:20 följande:
    Jag ska få tid på onsdag å har ingen bebbe kommit då ska jag be om att dom sätter i gång mig

Man orkar inte gå hur länge som helst och bara vänta ut det, kan ju inte vara bra för varken oss eller bebisen !?
  • Thegran

Håll tummarna för att vi får stanna nu! Ska in på FL precis...

• Mamma0911
    Dior skrev 2011-10-03 08:13:03 följande:
    Man orkar inte gå hur länge som helst och bara vänta ut det, kan ju inte vara bra för varken oss eller bebisen !?
    Näe & börja undra hur stor min är nu, vill kunna föda vaginalt. är livrädd för snitt, men som tur va vägde gumman 3905g så jag vet att jag kan få ut lite större bebisar