BF september 2011
50 dagar kvar till bf. Jag har ju dessutom en stark känsla av att han kommer tidigare så det närmar sig.
Nu har jag börjat längta ordentligt.
lillagreizn: Lycka till idag med alla mätningar och bm-besök
50 dagar kvar till bf. Jag har ju dessutom en stark känsla av att han kommer tidigare så det närmar sig.
Nu har jag börjat längta ordentligt.
lillagreizn: Lycka till idag med alla mätningar och bm-besök
BM-besök idag 33+1
Hb 111
Glykos 7,2
Blodtryck 125/69
Hjärtljud 154
SF-mått: 34 Ligger kvar strax under övre kurvan som jag hoppade upp till sist
Huvudet ner och rörligt
Har bokat in 2 närmsta besöken och det sista av dem var 8/9. Det tyckte jag att då kanske han har kommit, då är han ju klar. Fick samma blick som jag fick när jag väntade min äldsta när jag sa det redan vid första besöket, men då fick jag ju rätt. Nu fick jag till svar att du kommer få det jobbigt om du går över. Vet inte varför jag är inställd på att han ska komma tidigare, det bara känns så.
Grattis Frelin.
Kul med lite bebisar i tråden, känns som det närmar sig.
Vill ha nu, men ändå inte. Ni förstår nog hur jag menar. Skönt att det har gått bra för alla som fått tidigare.
Visst är det 3 st? 3 tjejer väl?
Kram alla, idag ska vi på 4-årskalas
Tror jag hade nappen på ca 1 vecka, fort gick det, 25/7 fick jag den(skickade en bild till sambon så jag har bilden daterad)
42 dagar kvar idag. Känns som jag bara väntar nu så det kommer kännas som lång tid, allt viktigt är klart
lillagreizn
Stort grattis, så söt
Idag är det full fart här. Planerar middag för sambon som fyller år. Har köpt ½ flaska vin eftersom han får dricka själv och några roliga sorters öl. Sen blir det trerätters + ost och kex. Han äter inte heller så mycket ost nu till hänsyn av mig som är såååå sugen.
Han har ingen aning om vad jag hittat på, dessutom har jag sagt att jag haft så mycket sammandragningar att jag måste ta det lite lugnt.
Barnen är hos hans mamma så vi får en riktig myskväll bara vi.
Hörde ett knäpp från magen nyss, måste vara bebisens leder som ni pratat om. Det lät väldigt likt knäppet som var innan vattnet gick med första, men det var högre upp. Min första tanke var att nä nu får han dela födelsedag med sin pappa, men det verkar lugnt.
Nu tänkte jag ta ett bad och fixa till mig lite innan jag börjar förbereda maten.
Jag är också överdrivet trött. Skulle kunna sova nästan hela tiden. Det funkar ju dock inte med två barn.
Idag har jag inte gjort mycket, vi städade bilen, ska snart lämna in den och byta till ny, sen låg jag på soffan hela eftermiddagen.
Sa det till min sambo att hur ska jag orka med 5 veckor till och vara så här trött. På onsdag börjar skolan med, då är det bara att gå upp. Yngsta börjar dagis igen på bf 20/9 eftersom jag har semester till dess
Lycka till Kallevallevanna, hoppas det verkligen är på G.
Själv har jag suttit och tittat på första korten sen tjejerna var små och tänkt att snart han man en sådan liten bebis igen, mys
Nu under natten och morgonen har min lilla levt loppan där inne.
Hoppas han inte vänt sig då han legat med huvudet ner alla kontroller sen v 25. Igår kände jag hickan högre upp än jag brukar, hmm.
Tänk att man både kan längta ihjäl sig efter att han ska komma ut, samtidigt som han gärna får va kvar ett tag till, dels för att jag bara är i 34+5 och dels för att vi precis haft så mycket födelsedagar i släkten. September vore bättre för då har vi ingen som fyller.
Sen kom jag på att vi inte fått vagnen leverarad ännu, men annars är allt klart.
Ingen bb-väska packad ännu dock. Ska komma ihåg att packa till stora tjejerna med på en gång
Stort grattis till Lisis1 och misslie