• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Sofiafia82
    trivsamma forandringar skrev 2011-02-27 14:23:50 följande:
    Imorgon är det dags för inskrivning för mig. Vecka 10+0 idag.
    Ska även boka in KUB-testet imorgon, i vilka veckor är det man kan göra det?
    Hej! Man kan göra kub-testet i v 11-14, men det är ju svårt ibland att veta exakt hur långt gången man är så det bästa är nog att boka in nånstans runt v 12-13.
  • M y

Grattis till alla som fått bra resultat på sina KUB,kul att se alla fina UL bilder också och alla nya magar i magtråden :)

Tänkte visa er mina UL bilder också,här kommer några i V 11+ 1

Har idag även lyckats hitta ♥ ljuden med min doppler,så mysigt!

• rubin

Har läst här i tråden om shopping till de små liven och när jag var på stan idag var jag tvungen att gå in på Lindex och kolla på babykläder, vad otroligt fina kläder det finns. Jag kom ifrån utan att ha köpt något. Men jag är väldigt tacksam för detta tunika mode som hjälper till att döja magen några veckor till.

Jag har blivit otroligt lättrörd, när det händer nått ledsamt på TV eler jag läser något sorgligt så vattnas det i ögonen med en gång. 

• M y

Sofiafia: Läste längre bak att du undrade över det svarta på 3D UL kortet,som du kan se så har min samma sak. Så jag antar att det är som någon annan här skugga och helt normalt.

• M y
    M y skrev 2011-02-27 19:12:27 följande:

Sofiafia: Läste längre bak att du undrade över det svarta på 3D UL kortet,som du kan se så har min samma sak. Så jag antar att det är som någon annan här skrev skugga och helt normalt.

svalde "skrev" :)
  • Sofiafia82
    M y skrev 2011-02-27 19:12:27 följande:

Sofiafia: Läste längre bak att du undrade över det svarta på 3D UL kortet,som du kan se så har min samma sak. Så jag antar att det är som någon annan här skugga och helt normalt.

:) jo vi får hoppas det är normalt. Borde ju vara det om fler har så =)
  • Mamma Tes
    Sofiafia82 skrev 2011-02-27 14:16:52 följande:
    Välkommen hit!
    Vad bra att du säger att det kan se knöligt ut så slipper jag oroa mig för det.
    Var helt oförberedd på att hon skulle ta 3D-bilder också. Sen när jag kollar på videon från undersökninger så ser jag nu i efterhand att det står 4D ibland och så har hon kört till och från innan hon tagit 3D-bilderna. Visste inte att det skulle ingå i priset (gjorde ju kub-test) eftersom de även hade 3D/4D som extra-ul om man ville betala för det.
    Tack!

På videon är det inte konstigt att du ser att det står 4D för det är då man tar i 3D samtidigt som man filmar. Så alltså, 4D=rörlig 3D

Så skoj att du fick så mycket för pengarna! Vi ska också göra kub men tvivlar på att man får 3D och inspelat på skiva med. Fast det tycker jag fasen borde vara standrad så mycket pengar som dom har mage att ta ut!

• hanna elise

går in i v13 idag!!!! :)
    Så skönt, tycker även att illameåndet lättar mer och mer för varje dag som går. Och i helgen har jag orkat vara vaken efter att klockan slagit 8. haha 

Svar på tråden BF september 2011