• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • trivsamma forandringar

Halloj!

Idag har jag varit på inskrivning. Är i vecka 10+1.
    Fick lämna blodprov inne på vårdcentralens labb så det vet jag inte hur det såg ut. Hon tog även ett blodprov till KUB-testet. Ska ringa och boka tid för det imorgon, det blir ungefär om 2 veckor trodde hon.

Urinprovet såg bra ut, endast lite protein i det, men det verkade hon inte ta så allvarlig på. Vet inte vad det innebär.
    Hon frågade om jag var orolig för att det inte var något i magen. Jag svarade" ja", eftersom jag knappt kännt några symptom. Då testade hon hormonhalten som gav utslag med 2 streck direkt. Hon gav mig även numret till gyn på en vårdcentral inne i stan och även till centralsjukhusets gyn. Hon sa att det bara var att ringa o fråga om de kunde göra ett ultraljud pga min oro. Visst kan jag ringa, men om det bara är 2 veckor kvar till KUB-testet så kan jag nog tänka mig att vänta tills dess.
    Hon försökte även att lyssna efter bebisens hjärtljud, men tyvärr så var det nog lite för tidigt än.

Jag har faktiskt varit yr och känt av lite illamående i ett par dagar. Skönt att få lite tecken, känner mig inte så himla orolig just nu...

• trivsamma forandringar

Jag fick dessutom ta en vaccinspruta mot influensa då det visat sig vara gravida i vårt län som blivit drabbade... Tog aldrig sprutan mot svininfluensan förra året, så det var väl bra att få det gjort nu!

• miqaw

Vill bara säga att jag inte kommer finnas i tråden mer efter idag. Konstaterat MA där det aldrig utvecklats något foster och hinnsäcken var stor som i v 7.

• betula
    miqaw skrev 2011-02-28 17:53:17 följande:
    Vill bara säga att jag inte kommer finnas i tråden mer efter idag. Konstaterat MA där det aldrig utvecklats något foster och hinnsäcken var stor som i v 7.
    Beklagar verkligen!
  • skomakarfrun
    Neeej vad tråkigt, vilken mardröm. Anade du inget? Är själv väldigt rädd för MA
    styrkekramar till dig och familjen...
    lilla ärtan, stanna där du är
  • Flisan79

Miqa: Nej vad är det du säger! Jag beklagar verkligen. Hoppas verkligendet tar sig ordentligt nästa gång. Ta hand om er nu. Kram!

• snalmums
    beklagar verkligen, vet precis vad du går igenom nu. hade ett MA i höstas :(
  • trivsamma forandringar
    Usch o fy! Stackare, det är nog allas mardröm och oro här inne!
    Styrkekramar
  • Nelia82
    Nej vad tråkigt för er!!!
  • NornaB
    Åhh, vad tråkigt!! Ta hand om er!!
    Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
Svar på tråden BF september 2011