Inlägg från: sandqvist |Visa alla inlägg
  • sandqvist

BF september 2011

Nej men hade tänkt läsa på distans själv :) så har forskat lite i frågan. Står lite om det på CSNs hemsida.

• sandqvist

Jag har ingen anställning :) (om det var mig du frågade ;) )

• sandqvist

Gränsen ligger väl på 144? Vet iat att över 140 eller 144 är flicka och under är pojke :)

• sandqvist

När bm kollade mitt järnvärde kollade hon blodvärdet, och där skulle man ligga mellan 115 och 150 om man är icke gravid, vilket jag tolkar som att man ska kanske ligga i den övre skaran som gravid? Man skulle absolut inte ligga under 100 och jag låg på 103, och då var hon säker på att det var järnbrist. Vad är hp för något?

• sandqvist

Mitt blodvärde låg på 103 och jag tar en tablett om dagen.

• sandqvist

Tänk på att om ni äter niferex ska de tas tidigast 2 timmar efter måltid, och senast en halvtimme innan måltid :) för att få bästa effekt! Jag fick ingen effekt alls av att bara äta när jag kom ihåg det.

• sandqvist

Kan säga att jag önskade mig en pojke, och kunde för världen inte föreställa mig att det skulle kunna bli en flicka, var så inställd på pojke. Men nu e det en flicka jag väntar och jag blev bara besviken några sekunder sen blev jag glad för det är ju en liten person :) som kanske tar över mitt hästintresse! Sambon ville ha en flicka så han klagade inte ;)

• sandqvist

Är det bara jag som tycker det är så underbart att sommaren börjar? Det måste ju vara det bästa på hela året :) kan dock erkänna att jag r sjukt sugen på att sätta mig på kvällen och ta en cigg och cider, men har ju många somrar kvar i livet :) denna sommaren har jag bestämt ska bli den mysigaste någonsin, dock kommer den bli kämpigt ;) min mage e redan enorm! Måste tillägga sen med att jag längtar efter känslan när man sitter i förtältet till husvagnen och grillar, kopplar av eller kollar på film i husvagnen :) ja jag älskar husvagn ;)

• sandqvist

Min tjej rör på sig med jämna mellanrum men hon e som aktivast på kvällen ;) gärna sparka på blåsan men inte mot revbenen riktigt än. Däremot lägger hon gärna kroppsdelar mot huden och sen drar, känns som en alien som flyttar på sig, eller en boll som snurrar ;)

Svar på tråden BF september 2011