Inlägg från: sandqvist |Visa alla inlägg
  • sandqvist

BF september 2011

Jag köpte amningsbhar på HM, 2-pack för 129 eller 199 :) Fina var de faktiskt också. Inga byglar dock, men de såg sköna ut, så hade kollat där!

Har kommit in i en period där jag sover dåligt :/ Och springer på toa jämt och ständigt med! Drygt för det skulle behövas en lyftkran för att komma upp ur sängen så varje gång man ska kissa på natten är det ett projekt ;)   

• sandqvist

Ska se om jag lyckas lägga upp en bild, har gjort det en gång innan tror jag men kommer knappt ihåg hur man gjorde ;) Här kommer iaf två bilder från v 34, tror det var 33+4 eller nåt sånt :) Är nu i v 35, 34+2.

• sandqvist

Tack så mycket! Har fått lite bristningar vid sidan men hoppas jag slipper på magen, men bryr mig inte speciellt i vilket fall, jag får en ängel i utbyte :) Och har ju en sambo som älskar mig så behöver inte vara snygg inför andra ;)

• sandqvist

Precis de är där och vill man inte operera sig eller nåt så kan man inte göra så mycket, och sen när man är 50 så syns de inte så mkt :) har ju hellre ett barn än en perfekt kropp :)

• sandqvist

Jag är inte inskriven tror jag men vet inte hur man gör :/

• sandqvist

Igår tvättade jag alla nya barnkläder samt lakan osv, och det var så himla mysigt att pilla med :) Kläderna är ju så grymt små och söta alltså :)

Vi kommer ha vårt barn i vårt rum den första tiden, ,men jag skulle vilja få in henne i sitt egna rum sen rätt fort, tror alla sover bättre av det :) Någon som kan tipsa om en bra babyvakt? Som inte kostar för mycket men kraven är att båda enheterna kan vara trådlösa, samt att täckningen är bra då vi bor i betonghus :)  

• sandqvist

37 dagar kvar nu, men är nästan säker p att bebis kommer komma innan :) en känsla jag har :)

• sandqvist

Hade jag varit du så hade jag ringt till förlossningen och iallafall prata med dom. Det tycker jag att man alltid ska göra om det är något man är osäker på!

• sandqvist

Grattis till den lilla flickan! Jag är i v 34+4 och känns overkligt att min bebis i magen är lika utvecklad som den du precis tryckte ut ;)

• sandqvist

Måste fråga er bara. när går gränsen, liksom när ringer man förlossningen och vad är normal smärta? jag har haft lite sammandragningar men utan smärta. nu har jag flera nätter haft riktigt ont i ländryggen, låg vaken länge en natt. nu har jag ont i ländryggen på dagarna med. har legat med vetekudde men det hjälper inte. har även ibland mensvärk fram eller vad man ska säga. ska jag försöka lägga mig i ett bad och se om det går över? är detta helt normalt eller tecken på något?

Svar på tråden BF september 2011