• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • katzon

Är det någon mer än jag som slutat röka?

Det här är bland det värsta jag varit med om, 1. sluta röka vilket är en pärs i sig. 2. graviditetshormoner som gör att man är trötter. 3. slutat dricka kaffe också eftersom jag tycker det smakar urk.
    Snacka om detox!!!

• hanna elise
    katzon skrev 2011-01-04 21:19:39 följande:

Det här är bland det värsta jag varit med om, 1. sluta röka vilket är en pärs i sig. 2. graviditetshormoner som gör att man är trötter. 3. slutat dricka kaffe också eftersom jag tycker det smakar urk.
    Snacka om detox!!!
    jag tykcer inte heller om kaffe längre. Men eftersom jag har druckit hur mkt kaffe som helst tidigare, så är det ju alltid nån vänlig själ som kommer med en kaffekopp åt mej på jobbet, så jag dricker snällt för om jag skulle neka kaffe....då skulle ALLA fatta direkt att jag är gravid.
  • hanna elise
    katzon skrev 2011-01-04 21:19:39 följande:

Snacka om detox!!!
    Duktigt av dej förresten Glad
  • Hannabus

Vi bor i ett hus på 68 m2 med lika stor källare. På övervåningen finns två rum samt kök/vardagsrum kombinerat. Vi är precis klara med reno ering. Hade man vetat att man skulle bli tre hade vi nog byggt badrum uppe ist för i källaren osv.. men jaja.. vi har ju en toa på ca 1,5 x 1 m på rumsplanet haha, undra hur jag sks komma in där sen?

• Flisan79
    Hannabus skrev 2011-01-04 21:26:27 följande:
    Vi bor i ett hus på 68 m2 med lika stor källare. På övervåningen finns två rum samt kök/vardagsrum kombinerat. Vi är precis klara med reno ering. Hade man vetat att man skulle bli tre hade vi nog byggt badrum uppe ist för i källaren osv.. men jaja.. vi har ju en toa på ca 1,5 x 1 m på rumsplanet haha, undra hur jag sks komma in där sen?
    Du får backa in
  • Astrogirl
    änglabitch skrev 2011-01-04 21:09:17 följande:
    Borde lagt mig för länge sen men ni skriver ju så intressant och roligt så jag kan inte slita mig Glad
     Ni som varit första besöket, inskrivingen hos BM, vad gör man? vad kollar dom?
    Mer än att man vekligen är gravid gissar jag,,,
    Ska dit imorgon. Har fått info om att det kommer ta diverse blodprov och urinprov (för att kolla om det finns äggvita i det). Kan berätta mer imorgon. Glad
  • SannaM
    hanna elise skrev 2011-01-04 21:24:15 följande:
    jag tykcer inte heller om kaffe längre. Men eftersom jag har druckit hur mkt kaffe som helst tidigare, så är det ju alltid nån vänlig själ som kommer med en kaffekopp åt mej på jobbet, så jag dricker snällt för om jag skulle neka kaffe....då skulle ALLA fatta direkt att jag är gravid.
    Så många pratar om det där med kaffet! Jag har inte lika stort sug efter mitt morgonkaffe längre (dricker bara en kopp om dagen i vanliga fall), men tycker inte det smakar annorlunda... är det ett väldigt vanligt symptom annars?
  • katzon
    Astrogirl skrev 2011-01-04 21:29:40 följande:
    Ska dit imorgon. Har fått info om att det kommer ta diverse blodprov och urinprov (för att kolla om det finns äggvita i det). Kan berätta mer imorgon. Glad
    Hej där!
    Jag hängde på din glandintråd i början men var inte så aktiv där mot slutet, har dock läst allting som hänt där.
    Grattis till ärtan i magen, vi blev gravida till sist!
  • Astrogirl
    katzon skrev 2011-01-04 21:31:30 följande:
    Hej där!
    Jag hängde på din glandintråd i början men var inte så aktiv där mot slutet, har dock läst allting som hänt där.
    Grattis till ärtan i magen, vi blev gravida till sist!
    Hej katzon. Jag kände igen ditt nick, så jag kommer ihåg dig. Tack detsamma får jag väl säga för jag antar att du är gravid också när du är med här i tråden (ser inte BF-listan nu). Kram!
Svar på tråden BF september 2011