BF september 2011
Okej han ormade sig precis så liv finns där. :P
Sammandragningar har jag inte heller (vad jag vet iaf) men går jag promenader eller något så blir jag "öm" eller får ont i nedre delen av magen. Känner mig allmänt otymplig med men det gör väl vi alla :) Har känt att det spänner sig i magen men alltid trott det är lillen som rör sig men kanske det är en sammandragning?
bebis ha inte varit så aktiv alls idag men iaf mer än igår som tur är....vill ju absolut inte att de ska va/bli nå fel då man gått så här länge.
gud va ja längtar efter min lilla Elias nu, helt otroligt att man kan älska nån man aldrig träffat så otroligt mycke, att man får ett sånt band än fast man bara känt dom i magen.....nu ska vi bara hoppas att allt går bra fram till under och efter förlossningen:) och att Elias är lika lugn utanför magen som i :) vore ju drömmen för en förstagångs förälder :P......ska bli så roligt å se oxå när han beslutar sig för att titta ut, jag inbillar mig att han kommer för tidigt, typ v 37 38...har fått datumet 14 på huvudet så kanske 14 aug(v 37).....hur som haver är det inte länge kvar tills vi alla får se våra små hjärtan:)