• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Frka11

Har inte heller lika ont i bröstvårtorna idag, hade jättejätteont i magen igår kväll, men jag hoppas de bara berodde på stress...har haft molvärk(som mensvärk)innan men igår och nu är det annan onda*orolig* till skillnad från många andra hoppas jag att jag blir illamående, har läst att det är mindre risk för missfall då. Jag försöker verkligen glädjas åt den lilla i magen men oron gnager hela tiden efter ma:(

Cornellia: Hoppas hoppas verkligen att det är en ofarlig blödning du fått!!

• Renni

Fler än jag som är jätte svullna på magen så här på kvällarna? Lite jobbigt då man försöker dölja graviditeten!

• Flisan79
    Renni skrev 2011-01-06 22:04:00 följande:
    Fler än jag som är jätte svullna på magen så här på kvällarna? Lite jobbigt då man försöker dölja graviditeten!
    Efter ha ätit middag kan jag vara riktigt svullen men har lite deg fram på magen samt att min mage alltid har vuxit lixom ända uppifrån direkt så jag ser nog mest ut att ha ätit för mycket.
  • Astrogirl

Vi kallar vårt pyre för Giffeln. Det hela bygger på ett likartat smeknamn som jag och min sambo fått av våra kompisar, alltså ett internskämt. Glad

• Jokkan

Hejsan på er!

Jag har inte tagit bort mig från bf listan ännu! Har ju haft blödningar sedan 5 dagar som nu lugnat sig. Tog senast test idag som varit starkare än tidigare (tis och förra veckan) så vi tror att allt är som det ska. Det känns så också, har div. symptom. =P Även om jag vet dessa kan hålla i sig.

Skulle det vara mf så är det ju så. Hade ställt in mig på det men kroppen känns gravid. Så vi får se...

Hoppas ni alla har det toppen.
    Mvh
    Jokkan

• Cornellia
    Jokkan skrev 2011-01-06 23:05:19 följande:
    Hejsan på er!

Jag har inte tagit bort mig från bf listan ännu! Har ju haft blödningar sedan 5 dagar som nu lugnat sig. Tog senast test idag som varit starkare än tidigare (tis och förra veckan) så vi tror att allt är som det ska. Det känns så också, har div. symptom. =P Även om jag vet dessa kan hålla i sig.

Skulle det vara mf så är det ju så. Hade ställt in mig på det men kroppen känns gravid. Så vi får se...

Hoppas ni alla har det toppen.
    Mvh
    Jokkan
    Vi får hålla tummarna tillammans om att vi fortfarande är gravida. Du har inte bokat någon tid för att kolla upp det?
  • Jokkan
    Cornellia skrev 2011-01-06 23:06:58 följande:
    Vi får hålla tummarna tillammans om att vi fortfarande är gravida. Du har inte bokat någon tid för att kolla upp det?
    Nej faktiskt inte, ska avvakta tror jag men vi får se. 

Vi får hoppas. =D Hur mkt blöder du och hur ser det ut? För mig har det varit mkt varierande.
    Hur känner du dig?

Mvh
    Jokkan
  • Astrogirl

Håller tummarna att det inte är MF för någon av er. 

• Cornellia
    Jokkan skrev 2011-01-06 23:09:22 följande:
    Nej faktiskt inte, ska avvakta tror jag men vi får se. 

Vi får hoppas. =D Hur mkt blöder du och hur ser det ut? För mig har det varit mkt varierande.
    Hur känner du dig?

Mvh
    Jokkan
    Jag känner mig precis som jag gjorde för en vecka sedan, typ inget mer än lite ömmande bröst, lite molvärk och en extrem hunger. Men lite deppig idag såklart.

Jag började störtblöda nu på eftermiddagen, blödde igenom trosorna, när jag väl gick på toaletten så kom det lite klumpar. Efter det så verkar det ha lugnat sig, nu är det bara på pappret när jag torkar mig.
    Känner mig väldigt orolig, klumpar känns inte alls som ett bra tecken....
  • Jokkan
    Cornellia skrev 2011-01-06 23:16:30 följande:
    Jag känner mig precis som jag gjorde för en vecka sedan, typ inget mer än lite ömmande bröst, lite molvärk och en extrem hunger. Men lite deppig idag såklart.

Jag började störtblöda nu på eftermiddagen, blödde igenom trosorna, när jag väl gick på toaletten så kom det lite klumpar. Efter det så verkar det ha lugnat sig, nu är det bara på pappret när jag torkar mig.
    Känner mig väldigt orolig, klumpar känns inte alls som ett bra tecken....
    Okej, jag förstår. Vad säger din känsla?
    Jag förstår din oro, jag har känt likadant i flera dagar men nu känner jag mig lugn och harmonisk igen. Antingen skulle det vara ett mf som är över eller så är allt som det ska.

Kram på dig och hoppas vi får våra bebisar iaf. =)
Svar på tråden BF september 2011