• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Kitty 82
    Jag vet inte VAD det är som händer men jag känner bara att jag håller på att bryta ihop total och bara gråter av förtvivlan.

Tog ett billighetstest köpt från tradera nu som visade fett NADA.

Har de andra testen bara varigt spökstreck?

Jag tänkte köpa ett CB digital nu för att få svart på vit och det står man kan ta det 4 dagar innan bim emn alltså jag skulle ha bim nu idag 7-10 jan men ska jag vänta till imorgon på morgonen o ta eller går det bra idag?

Jag kommer säkert få "Inte gravid"

Svagt plus är alltid ett pluss,,,hmm bullshit enligt mig *snyft*
  • Flisan79
    Kitty 82 skrev 2011-01-07 15:42:22 följande:
    Jag vet inte VAD det är som händer men jag känner bara att jag håller på att bryta ihop total och bara gråter av förtvivlan.

Jag tänkte köpa ett CB digital nu för att få svart på vit och det står man kan ta det 4 dagar innan bim emn alltså jag skulle ha bim nu idag 7-10 jan men ska jag vänta till imorgon på morgonen o ta eller går det bra idag?

Om du fått flera pluss och ett negativt skulle jag tro på plussen men som du själv skriver. Ta ett till och denna gång inte ett från tradera.
  • Svalan8

Kitty 82? Håller verkligen tummarna för att det visar Gravid! Skickar styrkekramar.

• betula

Kan det inte vara så att hormoner hänger kvar från förra graviditeten? Har du testat negativ efter missfallet, innan du testade positiv igen? Jag skulle nog vänta m att göra cb digital på morgonurin, för att känna mig så säker som möjligt?

Håller tummarna att det finns ett litet frö där inne!
  • betula
    betula skrev 2011-01-07 15:46:59 följande:
    Kan det inte vara så att hormoner hänger kvar från förra graviditeten? Har du testat negativ efter missfallet, innan du testade positiv igen? Jag skulle nog vänta m att göra cb digital på morgonurin, för att känna mig så säker som möjligt?

Tusan nu tror jag jag blandade ihop personerna här :( Sorry!
  • Flisan79
    betula skrev 2011-01-07 15:46:59 följande:

Hehe...tror du blandar ihop nu. Kitty fick ett levande barn för 3 månader sedan
  • Flisan79
    betula skrev 2011-01-07 15:48:38 följande:
    Tusan nu tror jag jag blandade ihop personerna här :( Sorry!
    ....är helt OK när man är gravid. Kallas ju inte gravidhjärna för intet!
  • SannaM

Men hur många test har du testat med tidigare? Och vilka märken var det? Tester kan definitivt visa olika, jag fick t.ex. ett mycket mycket svagt streck på Rfsu's test på BIM efter att ha testat starkt med CB på morgonen.

Men för att vara säker: testa med morgonurin när du testar med CB digital!! Är du inte helt säker på när du har BIM skulle jag vänta ett par dagar... dumt om du blir ledsen i onödan ju

Håller tummarna!
  • SannaM

...och Kitty:  4 dagar innan BIM visar korrekt för 53% av testarna, enligt CB! Så vill du verkligen ha svart på vitt bör du nog vänta till den 10:e!!

• betula
    Flisan79 skrev 2011-01-07 15:49:38 följande:
    ....är helt OK när man är gravid. Kallas ju inte gravidhjärna för intet!
    Ja får skylla på det!
Svar på tråden BF september 2011